hallo iedereen,
ik ben hier al lid sedert ergens in 2015, toen ik actief op zoek was naar de eerste Porsche. Tot mijn schande heb ik vastgesteld dat ik mezelf nooit deftig heb voorgesteld, terwijl ik dit forum wel ben blijven volgen en gebruiken om zaken op te zoeken. Ik steek het op een bijzonder drukke periode toen in mijn leven waarin vooral werken (zowel overdag als na de uren), verbouwen en kinderen maken en opvoeden aan de orde waren.
Van kindsbeen af was ik een groot autoliefhebber, en met periodes zwevend tussen fanatiek en geïnteresseerd. Ik ben vroeger actief geweest in een autoclub en heb een groot aantal Golf I’s versleten…
Het is uiteindelijk eind 2015 een 964 geworden, de eerste wagen die ikzelf geïmporteerd heb (uit Japan) waarna er nog een aantal gevolgd zijn. Ik ging namelijk toen jaarlijks naar Japan en had het geluk er de juiste mensen tegen te komen. Zo kon ik mijn liefde voor de Japanse cultuur, Anime en Manga combineren met mijn liefde voor 80-90's sportwagens. De 964 was een blijvertje... tot nu.
Ik heb de wagen zo gekocht en er eigenlijk zeer weinig aan veranderd. de plannen waren er wel (vooral de velgen, niet-originele CUP I) maar zijn nooit uitgevoerd. het enige wat ik vervangen heb, was de dubbele Fabspeed uitlaat, die zodanig luid was en dreunde in de oren, dat het voor niemand leuk was. ik heb een nieuwe dubbele uitlaat laten maken waarbij ik via afstandsbediening 1 of beide uitlaten kan openzetten, veel beter
hieronder enkele foto's die niet te groot waren om op te laden:
Ondertussen heb ik in 9 jaar ongeveer 10.000km gereden. Kinderen zijn te groot om langere ritten achteraan te zitten en de gezondheid is niet top,wat er voor zorgt dat ik misschien beter iets zoek met een volledige achterbank
in ieder geval, bij deze een late introductie.
groeten,
Koen