Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 feb 2025 9:41

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Voorstellen Addie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Voorstellen Addie
Hallo allemaal,

Na een tijdje meelezen besloten om mijzelf toch maar aan te melden op het forum. Ik ben Addie Vroegindeweij, 45 jaar en vader van 2 dochters, woonachtig op het mooie eiland Goeree-Overflakkee.
Na +/- 25 jaar actief geweest te zijn in de luchtgekoelde VW scène begon de drang om een Porsche te bezitten toch wel heel erg toe te nemen, dat ik na de zomer van 2023 heb besloten om mijn volledig gerestaureerde VW kever te verkopen. Op dit moment heb ik nog een VW T2B camper uit 1978 en een Karmann Ghia lowlight uit 1956 ( project)
Ik ben nu op zoek naar een handgeschakelde Boxster S 987 of Cayman en probeer hier op het forum wat informatie te krijgen. Inmiddels 2 auto’s bekeken maar de juiste nog niet gevonden.

Ben niet zo heel handig op forums, dus als er handige tips/manieren zijn om foto’s te posten hoor ik het graag!

Ik zal mijn zoektocht met jullie delen en om advies vragen indien nodig. Mocht er iemand een mooie Boxster of Cayman te koop hebben laat het me weten

Groeten Addie

02 maart 2024 21:53
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht Re: Voorstellen Addie
Welkom :!:

Foto’s kan je hier op het PF in je persoonlijke album plaatsen :idea:

Verder kan je de zoekfunctie gebruiken … er is n.l. meer dan genoeg geschreven over het plaatsen van foto’s hier op het Porscheforum.

02 maart 2024 23:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Ik had me al even kort voorgesteld maar nog geen foto’s geplaatst… (maar ben er nu achter hoe dat moet :lol: )

Even een impressie van het wagenpark:

De kever die ik volledig heb gerestaureerd en aangepast, voorzien van een 2110cc motor. Inmiddels verkocht en rijd nu in Frankrijk.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De T2B camper waar we als gezin regelmatig mee op vakantie gaan.

Afbeelding

Afbeelding

En uiteraard de Porsche Boxster S die ik na een zoektocht van een aantal maanden heb gekocht. Diverse auto’s bekeken maar die waren het allemaal net niet. Uiteindelijk toch een hele nette gevonden waar ik erg blij mee ben! Bouwjaar 2005 en 105000km gereden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na aanschaf de plakkerige knoppen van de kachelbediening vervangen en de radiateurtjes schoongemaakt, daar kwam redelijk wat rommel van tussen dus ben blij dat ik dit gelijk heb gedaan.

Afbeelding

Volgende maand krijgt de auto nog een beurt en Apk en dan kunnen we deze zomer lekker genieten 8)

18 feb 2025 18:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987
Rijswijk ZH
Lekker bezig! Mooie auto en prima kleur :cheers:
Heb je nog andere plannen voor verbetering? (uitlaat/dempers/audio/stuur/...)

18 feb 2025 22:52
Profiel
PorscheForum Rakker
981 Cayman S PDK
Gefeliciteerd! En wat een prachtige T2!! Daar moet je een Porsche motor inleggen! of is dat al gebeurd?

19 feb 2025 0:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Mooi setje! :thumleft:

19 feb 2025 7:38
Profiel
PorscheForum Rakker
986 2.7 Tiptronic
Le coin de pays bas
Welkom en mooie collectie zo, veel pelzier met de Pogs!

19 feb 2025 8:40
Profiel
PorscheForum Junkie
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Welkom! Mooie VW's en ook een mooie Boxster!

19 feb 2025 9:36
Profiel
PorscheForum Rakker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Welkom, mooie spullen :wink:

Voor de radiatoren kun je ook een setje grills plaatsen; dat scheelt enorm qua troep. Die kun je bijvoorbeeld van Zunnsport kopen; hapklaar en kun je er makkelijk in zetten zonder dat de bumper er weer af moet. Maar kan ook van andere merken (ook afhankelijk van je voorkeur voor plaatsing voor of achter de OEM "louvres") en kun je ook makkelijk zelf maken.

19 feb 2025 10:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987
Rijswijk ZH
Kleine toevoeging op het bericht van Maurits/stiruam: MarcoB van dit forum heeft mij eerder geholpen met een onderlegger om het gaas zelf knippen. Hornbach heeft dit strekmetaal, busje zwarte verfspray en wat tieraps en het ziet er netjes uit. (Voor de 987)

19 feb 2025 12:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Basic schreef:
Lekker bezig! Mooie auto en prima kleur :cheers:
Heb je nog andere plannen voor verbetering? (uitlaat/dempers/audio/stuur/...)

Behalve onderhoud,apk, genieten van het rijden en details voorlopig geen plannen.

19 feb 2025 17:38
Profiel
PorscheForum Rookie
Stiruam schreef:
Welkom, mooie spullen :wink:

Voor de radiatoren kun je ook een setje grills plaatsen; dat scheelt enorm qua troep. Die kun je bijvoorbeeld van Zunnsport kopen; hapklaar en kun je er makkelijk in zetten zonder dat de bumper er weer af moet. Maar kan ook van andere merken (ook afhankelijk van je voorkeur voor plaatsing voor of achter de OEM "louvres") en kun je ook makkelijk zelf maken.

Ok thanx voor de tip! Dat is misschien wel verstandig om te monteren.

19 feb 2025 17:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]