Even voorstellen want het smaakt naar meer
Hallo allemaal,
van kindsaf aan ben ik al gefascineerd door 3 cijfertjes die, wanneer men deze start, beginnen te spelen als een symfonisch orkest. Het kon dan ook niet lang uitblijven of ik zou ook een Porsche hebben.
Mijn eerste Porsche was weliswaar geen 911, maar wel een 924.
Maar het mocht niet zijn, na enkele maanden spoot er water in de 4e cylinder, ik was blijkbaar opgelicht want er waren meer scheurtjes in de motor die tijdelijk (goedkoop) gedicht waren. Tja, dat kan gebeuren.
De Porsche-microbe zat echter nog steeds in mijn lichaam en na enkele jaren kocht ik dan de pas nieuw uitgekomen Boxster ('97).
Waaw, echt veel fun mee beleefd. Tot er kleine kindjes bij kwamen, toen werd deze te weinig gebruikt en heb ik hem verkocht. 1 jaar heb ik toen zonder porsche gezeten, maar weer was er die drang, maar er moesten wel 2 volwassenen en 2 kindjes in kunnen.
Resultaat : een 911 Cabrio Carrera ('86).
Fun, fun en nog eens fun, rijden, kijken, horen, poetsen ...
Tot er een kogellagertje van het stuur in 2 brak en in het stuurslot terecht kwam tijdens een bochtje (gelukkig tegen lage snelheid). Heel de stuurcabine zat muurvast. Met de bibber in mijn benen stond ik met de Porsche scheef in het gras. Niet lang daarna heb ik deze porsche (misschien te overhaast) verkocht. Sindsdien zit ik zonder.
Maar nu ik met een vriend (Chris_lbr 930 turbo) weer een prachtige tourrit heb kunnen meemaken (zie kasteel Ter Dolen) ben ik weer verloren. Het smaakt weer naar meer !