Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:50

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Van Alfa naar Porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
993 carrera 2
Bericht Van Alfa naar Porsche
Goedemorgen forumleden,
Na een aantal omwegen waarin Renault en Alfa Romeo de hoofdrol spelen, wil ik nu donders graag een 911 (964) aanschaffen voor dagelijks gebruik. Ik ben zelfstandig ondernemer en schrijf de auto van minimaal 15 jaar oud op de zaak. Op die manier kan ik een droom dagelijks werkelijkheid laten worden én de belastingdienst mee laten betalen. Leuker kunnen we het niet maken.

Iedereen die tips, hints óf een mooie 964 weet te staan is welkom om te reageren.

Oh ja, mocht je een Renault Laguna V6 24v GrandTour Initiale willen bezitten, die heb ik nog te koop staan als inruil op de Porsche!

02 okt 2005 12:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
964.c4
assendelft
Bericht 
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=2576

kijk hier even

robert

02 okt 2005 12:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
993 carrera 2
Bericht goed punt!
Robert, helemaal mee eens. Uitstekende opmerking.

welk type wil je; 964 3.6 coupé eventueel een targa, géén cabrio
- schakelbak of tiptronic; daar twijfel ik nog over, ben gek op mijn huidige automaat én het is beter voor de koppeling maar schakelen is "échter" rijden..!
- kilometer stand; boeit me minder, onderhoud en berijders historie is wel spannend.
- MOET de wagen schade/ongeval vrij zijn; ja
- Wil je perse een orgineel NL (BE) auto; nee
- ben je aanhanger van "orgineel" ; ja.
- Exterieur kleur, zwart, blauw, grijs, donkergroen
- Interieur kleur, zwart, beige, geen muisgrijs
- Volleder of niet? Ja!
- Airco of niet? Ja!
- Cupspiegels of niet, mag.
- voorkeur voor welke velgen,; 17" cupvelgen
- schuifdak, graag maar hoeft niet
- 3e remlicht; ja
- Wel of geen achterwisser; ja
- C4 of C2 ; de C4 is duurder in onderhoud maar de keuze hangt ook hier weer van de staat van de auto af.