Auteur |
Bericht |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Super(dure) Cayenne Upgrade
_________________________________________ DENK HELDER
|
07 nov 2007 21:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Super(dure) Cayenne Upgrade
Da's nog minstends 350.000 envelopjes wegbrengen
|
07 nov 2007 21:42 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Zo bedoelde ik het niet Olaf, ik bedoelde dat Porsche gewoon WEER een nieuwe Turbo S versie moet gaan uitbrengen
haha ik zou nooit in mijn leven zo'n monster kunnen aanschaffen, tenzij ik een hele rijke man ga trouwen, of de lott win
_________________________________________ DENK HELDER
|
07 nov 2007 21:45 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Owww.... dus daar hebben jullie de man voor nodig Geloof in jezelf en ga dat rijk worden gewoon zelf regelen joh
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
08 nov 2007 23:56 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: Super(dure) Cayenne Upgrade
Laat Paul het maar niet horen...hij heeft "slechts" 521 pk...
|
09 nov 2007 0:03 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Linda heeft gewoon een triestige 500pk in het busje zitten.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
09 nov 2007 9:18 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Houdt het stil Paul
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
09 nov 2007 15:30 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ik dacht dat het 520 pk was in het busje ....
http://nl.youtube.com/watch?v=8XvjVvFdMIY
|
09 nov 2007 15:39 |
|
|
John
Cayenne
|
deze week nog in een nieuwe KJN turbo proefgereden..............
blijft behelpen hoor jammer van die auto dat ie wat traag is, moet het afleggen tegen een gemiddelde Porsche Carrera GT.....
Beetje 911 en Boxster maakt ie gehakt van.....
|
09 nov 2007 17:02 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
En dit zijn de mensen van de benzine pomp bij je in de buurt.
Heb bij de Porsche training het genoegen gehad met een turbo een paar qualifying laps op zandvoort mee te mogen rijden.
Echt waanzinnig wat zo'n auto kan.
Toch blijft het een kolos van heel veel kiloos en dat merk je in alles.
Wat mij betreft blijft het.. sportief rijden in een 911 en voor veel meer ruimte de Cayenne.
_________________________________________ Racefun events
|
09 nov 2007 17:09 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Indrukwekkende tank inderdaad, maar niet overdrijven hé, de prestatiecijfers zeggen genoeg, en dan is er nog geen bocht genomen
En de nieuwe turbo is idd 500 pk, de turbo S pre facelift heeft/had 521 pk
|
10 nov 2007 11:08 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Over die bochten zullen we maar zwijgen, met de nodige ballen aan je lijf en het PDCC op de wagen, maak je het menig 911 rijder lastig.
Daar komt bij dat een Cayenne Turbo, altijd een automaat is en de 0-100 cijfers veel minder beïnvloed worden door de rijder.
Ik ga niet zeggen dat een Cayenne een 911, maar er gaan er toch heel wat raar opkijken als ze het Turbobusje van Porsche naast hun hebben staan.
En ik hou van mensen gelukkig maken, dus ook mijn pomphouder
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
10 nov 2007 11:29 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ja, met een automaat ben je altijd snel weg aan de lichten : gewoon al wat gas geven en dan remmen los en plankgas, altijd raak. Ik geef toe dat ik aan de lichten altijd eerder voorzichtig op gang kom om pas dan plankgas te geven...
|
10 nov 2007 12:27 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
En dan ben je dus hopeloos te laat voor het busje.
Heb het zelf aan de lijve ondervonden toen Linda met het busje naasst mij stond
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
10 nov 2007 14:02 |
|
|
horn
PF #57
|
heb meerdere keren meegereden in het witte busje van Linda en de snelheidsbeleving in dat ding is enorm
zat een keer in het midden achterin alleen, pratende met beide heren die voor in zaten. Paul vond het vervolgens nodig te laten zien hoe hard dat ding over een klaverblad kon. Hoogst opmerkelijk was dat hij perfect recht bleef liggen (bijna niet overhelde) en met een enorme snelheid (die ik niet zou durven rijden met mijn 911) door zo'n klaverblad bocht heen knalde. voor het busje.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 nov 2007 14:07 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Leuk verhalen over het busje van Linda hierzo
Zit inderdaad wat achter, 500pk is een hele hoop, over nog maar te zwijgen wat een koppel zo'n ding heeft
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
10 nov 2007 14:28 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Het mooie van de Cayenne is dat de techneuten van Porsche alles uit de kast gehaald hebben om de natuurwetten tegen te gaan.
Dit is zeker het geval met de luchtvering icm de PASM.
Toch was ik met mijn "simpele" V6 zonder deze opties tegenover de V8'en en de turbo's de snelste in de slalom tijdens de Porsche training.
(maar dan zonder schakelpookje )
_________________________________________ Racefun events
|
10 nov 2007 14:40 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Nou we het hier toch over UPDATES hebben:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/11/ ... och-een-rs
Zal wel oud nieuws zijn aangezien ik effe een paar dagen niet online ben geweest. Maar ze zijn bij Porsche wel erg driftig bezig zeg!!! De projecten blijven maar komen gewoon!!
_________________________________________ DENK HELDER
|
12 nov 2007 11:26 |
|
|