Net 88 minutes gezien. Goede film, aanrader
Centraal en veel in beeld 997 C2 cabrio....deze wordt zelfs opgeblazen. Echter wel een erge namaak gezien het onderstel...
03 feb 2008 11:46
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Ken m niet. Als ik 2 x naar 44 Minutes kijk is het dan ook goed
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
03 feb 2008 12:13
horn
PF #57
88 minutes?? ik was al gone in 60 seconds...
dank voor de tip - download loopt. moet Henk maar even langer wachten op Sonny & Tubbs...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gemiddelde beoordeling een 3,3 (=6,6) is toch niet echt de moeite. Die gone in 60 sec, die snap ik wel
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
03 feb 2008 15:46
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
We zullen zien of het wat is, download bijna binnen. Maar vanavond niet kijken, eerst Peter r de Vries kijken
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
03 feb 2008 16:35
Jeroen914
foxtrot / oscar
aardige film, maar niet het niveau wat je van Pacino mag/zou verwachten
door de plot, die op zich wel goed is, komt de film een beetje moeilijk op gang
't zit wel grappig in elkaar, maar niet heel bijzonder...
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ok kijken dan maar... alleen al omdat "Pachino" een legend is... op een slechte dag blijft ie nogsteeds erg sterk
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
05 feb 2008 0:38
Jeroen914
foxtrot / oscar
Weer effe heeeeel wat anders...
Net "Into the Wild" binnen, naar het briljante boek van John Krakauer
Film van Sean Penn, soundtrack van Eddie Vedder
Kan haast niet meer verkeerd gaan
Gaan we van het weekend effe lekker voor zitten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum