Een interessant artikel van Bas van Putten in Autoweek:
03 nov 2009 22:33
Pascal
‘64 Kever
Re: Knuppel in het hoenderhok?
Dit is toch geen knuppel in een hoenderhok? Dit is een artikel wat precies beschrijft wat de meesten hier al weten .... (alleen gaat het een beetje kort terug naar een logge 993 )
03 nov 2009 22:49
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
paSCal schreef:
alleen gaat het een beetje kort terug naar een logge 993
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
03 nov 2009 22:54
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Je was me net voor.
03 nov 2009 22:58
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Turbo moest zeker nog op toeren komen?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
03 nov 2009 23:00
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik heb toevallig ook dat artikel zitten lezen afgelopen weekend, en ik herrinner me dat ik dacht; Bas jongen, jij hebt het helemaal begrepen. Ja kom maar, waterkokertjes van me
04 nov 2009 10:48
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
Voor de rust en een comfortabel gevoel kan ik beter in mijn Benz stappen. Dat zijn 2 eigenschappen die ik niet associeer met Porsche rijden.
Neem niet weg Cayman is een fantastische en ondergewaardeerde auto.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum