Auteur |
Bericht |
Webber
944 S 1987Stukje onder Breda
|
Top Gear 11-12-05 Bugatti Veyron!!
Jaja vanavond op BBC 2:
Veel kijk plezier!
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
|
11 dec 2005 13:38 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
deze auto is gewoon te bruut
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
11 dec 2005 13:39 |
|
|
Flyer..
Antwerpen & Geel
|
kunnen wij dit in België ook bekijken???
|
11 dec 2005 15:00 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik vrees van niet.
Destijds kreeg ik het via sateliet , maar ze hebben de code weer verandert waardoor het niks meer is
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
11 dec 2005 15:01 |
|
|
Jelmer850i
BMW 850i, Saab 9000 2.3 Aero TurboFriesland
|
ik ga zeker kijken!
Vorige week een klein vooruitblik gezien !
|
11 dec 2005 15:21 |
|
|
9.11
Zutphen
|
De belofte was dat het hun langste en gekste rit door Europa zou zijn... ben benieuwd!
_________________________________________ BMW op diesel, Porsche op 98, ik op Courvoisier.
|
11 dec 2005 15:28 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ze zullen wel zeggen dat de auto power te kort komt
die gekke engelsen
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
11 dec 2005 15:48 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
@ de andere Belgen : in O-Vl en W-Vl hebben we alvast BBC op de kabel, in Limburg dus niet ??
|
11 dec 2005 21:12 |
|
|
Flyer..
Antwerpen & Geel
|
mm, ik kan hier wel BBC krijgen, maar weet niet zeker of het dezelfde is.
bedoelen jullie de topgear 22.30u uitzending????
|
11 dec 2005 21:37 |
|
|
mafke
Opglabbeek, België
|
Beste Limburgers
Wij kunnen uiteraard ook BBC2 bekijken! Vanaf 21 uur dus kwijlen voor het scherm
|
11 dec 2005 21:38 |
|
|
Flyer..
Antwerpen & Geel
|
yep, ik zie het juist, probleem met teletekst maar nu blijkt
dat het 20.00u engelse tijd wordt uitgezonden, bij ons dus een
uurtje later.
leuk dus
|
11 dec 2005 21:43 |
|
|
Sjonnie
|
Schitterende uitzending en schitterende auto.
Tevens weer Porsches in de uitzending: een 997 C4 is toch iets sneller op een kort circuitje dan een 997 C2. Goed zo
|
11 dec 2005 23:09 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
En tóch vond de Stig de C2 beter...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
11 dec 2005 23:11 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Ik vond de uitzending een beetje tegenvallen, geen echte test van de Bugatti. Waarom jaagde ze dat ding niet eens over hun circuit, dan kon je eens zien hoe snel hij is in vergelijking tot andere auto's en of hij een beetje handelbaar is.
|
11 dec 2005 23:11 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Shit, uitzending gemist Heb de auto één keer in het echie gezien, in Duitsland met handelarenplaten erop. Ongelooflijk wat een kracht die wagen uitstraalt. Volgens mij herhaalt de BBC de uitzending op dinsdag, hoop dat ik er dan aan denk en tijd heb.
|
11 dec 2005 23:13 |
|
|
Sjonnie
|
Mwah, de C4 is sneller en veiliger, meer moet dat niet zijn voor mij. En het verbruik valt me nog steeds ontzettend mee.
|
11 dec 2005 23:18 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Vooropgesteld, Top Gear is natuurlijk een spannend jongensprogramma. Veel pk geweld, veel lol, vooral de groenen hard uitlachen en niet al te serieus.
Veyron is waanzinnig, ben benieuwd welke autofabrikant de uitdaging aan durft. Vond de vergelijking met de Concorde een aardige.
Heerlijk allemaal en ook nog met een C2 en C4 aan de slag, nog mooier.
Ben benieuwd wanneer RTL met de Veyron aan de slag gaat
|
11 dec 2005 23:22 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Helaas, helaas, wij hebben hem óók gemist!
Maar goed, de uitzending wordt tóch herhaald..... en bovendien zat ik vorige week nog aan een diner op een vreemde locatie, waarbij mijn oog viel op een bepaald voertuig in de hoek.
Deze jongens stonden er allemaal vóór geparkeerd:
Maar halverwege het diner viel me deze jongen op:
Is het nou een prototype.... of toch een V..... ?
Op dat moment was mijn oordeel niet echt kritisch meer dus ik moet het doen met mijn pics op de camera.......
Diner was overigens tijdens congres in Torino, in het Museo dell'Automobile "Carlo Biscaretti di Ruffia"; niet één Porsche te bekennen!!!!! Toen ik het ging vragen moest ik bijna het pand verlaten.....
|
11 dec 2005 23:29 |
|
|
Sjonnie
|
Onvoorstelbaar Erwin. Heb jij echt oog in oog gestaan met de snelste, beste, duurste wegauto ooit?
Soms zou ik wel eens willen ruilen met een chirurg.....
|
11 dec 2005 23:36 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Nee, jongens dit is geen veyron prototype.
Het is een wat ouder prototype van een vierzits bugatti.
Als je goed kijkt zie je de achterzetels op de pics.
Deze heeft de motor trouwens voorin.
De veyron ontleende wel zijn laterelooks een beetje aan deze.
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
11 dec 2005 23:53 |
|
|
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Ik zou toch een keer naar zo'n gelegenheid willen gaan met...
Leuk voor een nieuwe topic.
Ik zou wel willen gaan met een goeie ouwe Volvo 340, zo een in laf blauw, spatlappen voor en achter (met reflector...) en op de hoedenplank een WC-rol met een gehaakt hoedje.
Vraag is of je binnenkomt.
On topic: leuke auto maarrr... een beetje té leuk.
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
11 dec 2005 23:58 |
|
|
Jort
Groningen
|
Verschikkelijk mooie auto. De EB112 een 4-zits en 4-deurs "coupé", bedoeld als concurrent van de Ferrari 456GT. Volgens mij ontwikkeld ergens rond '93 en feitelijk productieklaar. Toen ging de hele boel (Bugatti) op de fles en heeft eigenaar Artoli het hele ontwerp in de prullenbak moeten gooien. De resten van de EB110 reeks zijn verkocht aan de welbekende firma Dauer (die feitelijk een licht aangepaste EB110 nog steeds probeert te verkopen onder de naam Dauer). Bugatti EB112 V12 (bekend van de EB110 maar dan zonder 4 turbo's maar met veel meer inhoud),455pk, 0-100 in 4.4 sec en een top van 300 km/u.
Zoals in TopGear werd aangegeven waarschijnlijk geen enkele. Elke Veyron kost VW bijna €7,5 miljoen...
Het was een leuke aflevering maar een aantal zaken miste ik persoonlijk. Teveel aandacht voor een relatief onbelangrijke race en te weinig aandacht voor de auto zelf. Het interieur bijvoorbeeld. De prachtige geluidsinstallatie (genoeg tijd gehad om te testen lijkt mij) van Burmester die al even ongeëvenaard is in autoland als de auto zelf. Om maar iets te noemen.
Laatst bijgewerkt door Jort op 12 dec 2005 0:27, in totaal 2 keer bewerkt.
|
12 dec 2005 0:15 |
|
|
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Even zonder gekheid maar ik zie een kever. Niet beledigend of stom bedoeld, maar de lijnen komen mij vaag bekend voor...
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
12 dec 2005 0:25 |
|
|
Jort
Groningen
|
Wellicht de roze keverbril even afzetten...
Designers waren geïnspireerd door de Bugatti Type 57 Atlantique. Design hiervan (1936) is ietsje ouder dan dat van de kever.
|
12 dec 2005 0:32 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
SOMS..... denk ik Marc. Niet voor altijd.
Besides, ook oogartsen gaan voor de bijscholing naar prettige gebieden.....
in Januari kan je gaan skieën in Vail, in Februari naar Sao Paulo bijvoorbeeld, of in Maart naar Aspen..... kijk even naar je congress agenda voor wat tips over de plas: http://www.medconfs.com/currentconfs.html
|
12 dec 2005 0:53 |
|
|