14 sep 2006 8:49
14 sep 2006 9:45
14 sep 2006 10:02
14 sep 2006 13:12
14 sep 2006 14:22
14 sep 2006 14:37
14 sep 2006 20:51
14 sep 2006 21:45
14 sep 2006 22:24
Jort schreef:Alleen vergeten ze dan even dat de Veyron 4WD heeft en dynamische aërodynamica. Voor de topsnelheid zijn met name max vermogen van belang en aërodynamica.
Laat de Veyron nu meer vermogen hebben en inklapbare spoilers. Dat laatste zie ik bij die taartschep op de Porsche niet gebeuren.
En met z'n 4WD kan de Veyron z'n vermogen die eerste paar honder meter ook beter kwijt.
14 sep 2006 22:51
ErikE schreef: Ik zeg:
1) op het circuit?
2) gewichtsverschil?
'k weet het zo net nog niet.... ik zie een Veyron geen Le Mans rijden (die vertrouwt bovendien veel te veel op allerlei systemen)
16 sep 2006 13:57
16 sep 2006 17:22
Jort schreef:Circuit is toch niet relevant in deze? Veyron is een straatauto. Een beetje Donkervoort RS270 maakt waarschijnlijk gehakt van een Veyron op een circuit. Veyron zou zeker niet bovenaan verschijnen op het Top Gear lijstje, dat weten ze bij Bugatti maar al te goed.
19 sep 2006 16:49
19 sep 2006 16:54