Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Is dit monster hier al eens voorbij gekomen?

18 sep 2006 22:13

Gemballa Mirage Evolution.

Afbeelding

18 sep 2006 22:17

Whoooowwwww! :shock: :shock:

Geweldig!!! 8) 8)

Daar wordt je hebberig van! :wink:

18 sep 2006 22:18

Ben benieuwd of PPP het uiterlijk nu beter geslaagd vindt.... :wink:

-edit- is al eens voorbij gekomen, maar dit bewuste plaatje (wel Photoshop helaas...) nog niet volgens mij.

19 sep 2006 6:31

Jort schreef:Ben benieuwd of PPP het uiterlijk nu beter geslaagd vindt.... :wink:

-edit- is al eens voorbij gekomen, maar dit bewuste plaatje (wel Photoshop helaas...) nog niet volgens mij.

Probleem is dat ik de achterkant niet kan bekijken, en dat is juist het deel dat totaal fout is op de CGT imho :wink:

19 sep 2006 10:50

Wat is er nou fout met de achterkant van de GT, die lip/spoiler over de lichten is toch helemaal afgeleid van die oude racewagen (bergspyder ofzo)

19 sep 2006 11:04

ppp 356 schreef:
Jort schreef:Ben benieuwd of PPP het uiterlijk nu beter geslaagd vindt.... :wink:

Probleem is dat ik de achterkant niet kan bekijken, en dat is juist het deel dat totaal fout is op de CGT imho :wink:

@Paul, via onderstaand linkje is de achterkant ook te bekijken. wel voorzichtig klikken :D

http://www.supercars.net/cars/3147.html

19 sep 2006 15:16

Godspeed schreef:Wat is er nou fout met de achterkant van de GT, die lip/spoiler over de lichten is toch helemaal afgeleid van die oude racewagen (bergspyder ofzo)

Heeft meer weg van een verlaagde Pick-Up inplaats van een sportwagen :roll:

Afbeelding

19 sep 2006 15:22

Ik begrijp wat je bedoelt....

De verhouding tussen de 'cabine' en de voorwielen versus de 'cabine' en de achterwielen is niet heel erg 'evenwichtig'.

Als je dit plaatje zo bekijkt lijkt het inderdaad op een heel sportieve pickup...

Daarom wil ik ook geen CGT! :lol:

19 sep 2006 15:36

SPEEDY944 schreef:IkAls je dit plaatje zo bekijkt lijkt het inderdaad op een heel sportieve pickup...

Zoek de verschillen :wink:

19 sep 2006 15:37

Maarrrrr, als je de daklijn vloeiend doortrekt tot het kontje, is het wat mij betreft wel redelijk evenwichtig. Zoiets als bij de Mirage dus.

19 sep 2006 16:44

Olaf schreef:
SPEEDY944 schreef:IkAls je dit plaatje zo bekijkt lijkt het inderdaad op een heel sportieve pickup...

Zoek de verschillen :wink:

Euhhh, het prijskaartje? :D :D :D

Zoals je weet, ben ik van de billen en kontjes en deze vind ik toch best wel mooi... Past bij het gehele Gemballa concept, toch?

19 sep 2006 16:46

Jort schreef:Maarrrrr, als je de daklijn vloeiend doortrekt tot het kontje, is het wat mij betreft wel redelijk evenwichtig. Zoiets als bij de Mirage dus.

Inderdaad, ongelooflijk dat de heren en/of dames van Porsche dit niet hebben kunnen bedenken.:roll:
Het gaat hier blijkbaar nog wel over een computertekening, dus het is altijd wachten wat het in het echt gaat worden.
Plaats een reactie