Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

zwarte 997 GT3 RS

28 sep 2006 21:58

Vorige week een weekje door Duitsland getrokke en natuurlijk ook even bij Porsche gestopt waar ik de nieuwe RS in een zwart kleedje met oranje strepen zag. In minichamps is ie al in 1/43 te verkrijgen (de zwart/oranje) GT3 RS, maar had nog geen foto van de echte gezien.

Meer foto's (o.a. van de witte 997 Turbo van TechArt) volgen later (wanneer ik eens tijd heb om alles te bewerken en op het net te zetten) maar wou jullie deze al niet onthouden:

Afbeelding

28 sep 2006 22:21

WOW,
Mooie kleuren combi.

Heb zelf een tijdje opgereden (file rijden) naast een knaloranje 997. Jammer genoeg geen foto van. Had wel een leuk plaatje geworden 2 oranje met een behoorlijk leeftijdsverschil.

28 sep 2006 22:23

ik kan van deze kleurencombi niet zo warm worden :?

28 sep 2006 22:27

Eens. Doe mij maar een witte...

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Harley op 29 sep 2006 12:35, in totaal 1 keer bewerkt.

28 sep 2006 22:34

Hey Super,

je hebt de weg blijkbaar goed gevonden. Waar heb je deze genomen ?

Heb je de fabriek kunnen bezoeken ?

Greets,
Rufie.

28 sep 2006 23:07

Mja vooral in een drukke stad als Stuttgart is een GPS wel handig :D . En deze foto heb ik op het terrein zelf genomen, ik stond achteraan de shop en de RS reed richting in-uitgang.
Spijtig genoeg was het fabrieksbezoek die dagen net volgeboekt, maarja das een goede reden om snel nog eens terug te keren. Eerst was ik van het Mercedes-museum onder de indruk maar toen ik Sinsheim zag kon ik amper mijn ogen geloven :shock: . Zoveel juweeltjes (niet enkel qua sportwagens) die gewoon in een slechtbewaakte "loods" staan, ongelovelijk! Enja op de nurburgring had ik het geluk dat daar net een classic race aan de gang was dusja ook nog een 906 enzo gezien. Maar daarover later (met beeldmateriaal) meer...

(P.S. nogmaals bedankt voor de hulp (telefoonnummers enal)!)

28 sep 2006 23:08

Dat zwart/oranje vind ik ook niet je-van-het... :roll:

28 sep 2006 23:31

helemaal niks....

28 sep 2006 23:53

Ben ik dan de enige die het wel mooi vindt? :shock:

Niet zo mooi als een witte maar ik wil er best mee "gestraft" worden hoor!

28 sep 2006 23:56

Da´s wat anders... als ´ze´´m hier voor de deur neerzetten en de sleutels afgeven zeg ik ook geen nee, maar als ik ´m zelf zou moeten kopen... :?

28 sep 2006 23:57

HenkC2C schreef:Ben ik dan de enige die het wel mooi vindt? :shock:

Afbeelding

Nee hoor, ik ook!
Ik wacht alleen op de cabrio versie (met oranje dak :shock: ) 8) :mrgreen: :wink:

29 sep 2006 0:01

Wacht ik met je mee ok?
Als Stephan ons maar niet voor is dan :shock: :wink:

29 sep 2006 0:06

HenkC2C schreef:Wacht ik met je mee ok?

Gezellig! 8)

Maar of wij er dan uiteindelijk nog in kunnen rijden............ :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

29 sep 2006 7:32

Maukers!

:D :D :wink: Mauk

29 sep 2006 10:27

Ik vind em ook zeker wel apart; tis weer eens wat anders dan het saaie grijs, zwart alleen, blauw, rood...*gaaap* :lol:

29 sep 2006 11:28

Vind je dit rood saai???

Afbeelding

of dit:

Afbeelding

Dan wil ik wel eens weten wat jij dan wel opwindend vindt......

29 sep 2006 11:33

Marcel schreef:Dan wil ik wel eens weten wat jij dan wel opwindend vindt......

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Dat wil jij echt niet weten! :mrgreen: :lol: :wink:

29 sep 2006 11:56

HenkC2C schreef:Wacht ik met je mee ok?
Als Stephan ons maar niet voor is dan :shock: :wink:

Geen angst, een 911 Cabrio zal ik niet snel kopen... jullie hebben alle tijd. :wink:

29 sep 2006 12:15

Nou, b.v die kleurencombi's van de nieuwe RS! Als je de meeste merken uit Duitsland eens bekijkt zul je heel snel merken dat het normale kleurenpalet bestaat uit : grijs, grijs, grijs, af en toe rood, donkerblauw, donkergroen, zwart, zilver....het zijn niet echt kleuren waar ik vrolijk van zou kunnen worden. Daarintegen vind ik kleuren als helder groen, vel geel, wit/rood, wit/blauw en oranje heerlijk om naar te kijken. Tis een hele verademing. :) Maar ja, ik zal wel weer een partij zitten te Zeiken.... :roll:

29 sep 2006 12:24

Ik vind hem ook heel mooi :D

29 sep 2006 12:31

Jij mag niet meestemmen, jij hebt geen smaak. :twisted:
Grapje RM

29 sep 2006 15:15

Ik vind het hartstikke mooi dat er nieuwe ''extravagante'' kleurencombinaties komen, maar deze vind ik dan net niet helemaal geslaagd. :?

29 sep 2006 16:01

Harley schreef:.... jij hebt geen smaak. :twisted:

Inderdaad ... :evil:

Maar zo'n rooie :arrow:

Afbeelding

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Slurp !

02 okt 2006 4:12

Afbeelding

02 okt 2006 9:14

:roll:
dat ziet er al weer een stuk anders uit....
Plaats een reactie