Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Drag race

01 nov 2006 22:01

Best aardig:

Virtual Road Test: Dream Drag Race
What would happen if the Bugatti Veyron took on McLaren's F1, Ferrari's Enzo, Porsche's Carrera GT, and Ford's GT at the dragstrip?

http://www.motortrend.com/roadtests/vir ... drag_race/

03 nov 2006 2:29

Is inderdaad wel leuk, maar om nu te zeggen dat ik top gear niet mis......

03 nov 2006 11:39

Geinig :lol:

03 nov 2006 14:38

Wel vreemd dat de Veyron niet veel sneller is. Ruim 220 km/u in iets meer dan 10 seconden. In iets meer dan 7 seconden zou hij al 200 moeten rijden dus ik had meer iets van 240-250 verwacht.

04 nov 2006 23:54

Het apparaat is vrij zwaar (ik vind de Veyron geen echte sportwagen zoals CGT of Mclaren F1 en andere deelnemers). Ik wedt dat dat de oorzaak is van de toch tragere acceleratie van de Veyron. Je ziet dat de Mclaren F1 er dicht in de buurt blijft. Die auto heeft 627 pk op 1100 kg, en de Veyron heeft er 1001 op 1800 kg geloof ik. kg per pk verhouding ligt niet ver van mekaar denk ik.

Iedereen mag blij zijn dat de Mclaren F1 turboloos was, met turbo s had die wagen alles gedeklasseerd. Blok was van bmw, grappig dat ze die nooit zelf in die vorm gebruikt hebben voor een M versie.

05 nov 2006 1:09

Kijk eens naar de supertest link die ik zonet geplaats heb in dit forum. Zie je dat de Veyron toch behoorlijk sneller is dan de gevestigde orde.

Het blok in de McLaren was destijds véél te duur voor gebruik in M versies. Allemaal handwerk en exotische materialen.
Plaats een reactie