Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
29 nov 2006 20:53
Leuk, maar om daar nou de persen voor te moeten laten stoppen
29 nov 2006 21:08
De persen mogen pas gestopt worden, wanneer de 997's naast de LED voor- en achterlichtunits ook de beroemde en prachtig klinkende luchtgekoelde motoren weer terugkrijgen!! Dat is pas retro-revolutionair
29 nov 2006 21:13
Ojee, krijgen we die discussie weer
29 nov 2006 21:33
ECT schreef:De persen mogen pas gestopt worden, wanneer de 997's naast de LED voor- en achterlichtunits ook de beroemde en prachtig klinkende luchtgekoelde motoren weer terugkrijgen!! Dat is pas retro-revolutionair
Verstuur jij je berichten liever per postduif en gooi je je GSM weg?
29 nov 2006 22:02
Double G schreef:Ojee, krijgen we die discussie weer
Dit is toch een Porsche-forum voor liefhebbers van lucht- en watergekoeld?
29 nov 2006 22:05
Beltar schreef:...
Verstuur jij je berichten liever per postduif en gooi je je GSM weg?
Nee, dat is pas achteruitgang!
Een luchtgekoelde motor in een 997 lepelen is pas vooruitgang!
30 nov 2006 0:06
Volgens mij weet jij het beter dan de Porsche ingenieurs.
30 nov 2006 0:20
Bij de autoblog-reacties zegt bijna iedereen dat ie 't mooi vind.
Ik vond de gewone lampjes toch echt veel beter bij de auto passen....
30 nov 2006 0:27
Ledverlichting achter bij een A6
avant is alleen aanwezig indien de auto is uitgerust met xenonverlichting voor, overigens kunnen we sinds kort achterlichtunits met ledverlichting leveren zonder dat de auto is uitgerust met xenon - - - >
30 nov 2006 0:37
Beter dan LED voor, zie je nl. geen moer....
30 nov 2006 0:41
Is niet waar: Binnenkort komt de typegoedkeuring op ledverlichting voor, schijnt weer beter dan xenon te zijn . . . . .
30 nov 2006 5:07
Ik heb een hekel aan dat soort achterlichten. Laatst (weer) achter een Mitsubitshi ruimtegeval gezeten met van die schelle irritante achterlichten. Heel lang. In de file. Bahbah.
30 nov 2006 9:18
ECT schreef:Beltar schreef:...
Verstuur jij je berichten liever per postduif en gooi je je GSM weg?
Nee, dat is pas achteruitgang!
Een luchtgekoelde motor in een 997 lepelen is pas vooruitgang!
terug van 381 pk naar 285 pk is idd achteruitgang
30 nov 2006 9:33
patrick911 schreef:Bij de autoblog-reacties zegt bijna iedereen dat ie 't mooi vind.
Ik vond de gewone lampjes toch echt veel beter bij de auto passen....
Ben je niet alleen, ik vind het precies van de bling bling afther market dingen
30 nov 2006 9:45
Ik vind het inderdaad te bling-bling. Ik vind het jammer dat je dan altijd ziet dat het van die losse lampjes zijn. Het zou naar mijn smaak mooier zijn als een achterlicht egaal licht uitstraalt, en niet van die speldenprikjes (die overigens, als je er in de file achter staat, heel irritant zijn)...
30 nov 2006 9:47
ik vind het wel iets hebben, een tintje extra hightech
wil em zo wel ruilen met de standaard 997
30 nov 2006 9:47
schreef:Wat vind je van mijn ledjes, ik was de tijd al ver vooruit.
Ledjes, ken der nog niet aan wennen, heeft bij mij een hoog kerstbomengehalte (petjes)
30 nov 2006 13:47
Jeroen C3.0 schreef:Beter dan LED voor, zie je nl. geen moer....
Porsche heeft al langer LED vanvoor (alsook achter) kijk maar naar de CGT
En de 997 heeft ook al LED vooraan (zie de Turbo)
30 nov 2006 14:46
F@RGO schreef:ECT schreef:Beltar schreef:...
Verstuur jij je berichten liever per postduif en gooi je je GSM weg?
Nee, dat is pas achteruitgang!
Een luchtgekoelde motor in een 997 lepelen is pas vooruitgang!
terug van 381 pk naar 285 pk is idd achteruitgang
Fargo,
Je bent niet goed geinformeerd.
Genoeg luchtgekoelde Porsches die meer vermogen leveren dan een 997 S bv. Wat dacht je van een 993 Turbo, of 993 RUF Turbo (490 + pk'tjes!!)...
Ze hadden zelfs in de jaren 60 luchtgekoelde motoren met 1000 pk ontwikkeld voor de racerij!!! 45 jaren eerder dan Bugatti.....!!!
30 nov 2006 17:42
Ze hadden zelfs in de jaren 60 luchtgekoelde motoren met 1000 pk ontwikkeld voor de racerij!!! 45 jaren eerder dan Bugatti.....!!! Laughing
Tja.. heeft dat er niet mee te maken dat het een heel ander verhaal is om een motor voor een paar races dus laten we zeggen 10.000 km betrouwbaar te maken of voor de duur van een autoleven
Probeer die 1000pk luchtgekoelde motor maar eens aan de milieunormen te laten voldoen en laten we het over het verbruik maar niet hebben... appels met peren dus wat mij betreft
30 nov 2006 18:23
Niks appels met peren vergelijken.
Wat ik ermee wil zeggen is dat de luchtkoelers zeer goede motoren zijn en dat hadden ze in de jaren 60 al begrepen!
Maar de tijden veranderen nu eenmaal en hebben we te maken met milieunormen....
Wat mij betreft mogen ze bij Porsche morgen al een luchtkoeler inflikkeren (en dat mag met wat minder pk's dan 1000
)die aan de milieueisen voldoet.
30 nov 2006 18:27
Zeg ECT, je gaat hier nu toch geen zaag spannen omtrent luchtgekoeld ??? Het gaat hier namelijk slechts om bling bling lichtjes...
Ik vind zo'n LEDverlichting trouwens niks om opgewonden van te raken en als je van opzij kijkt is het alsof er helemaal geen lichten branden.
30 nov 2006 19:28
Dan ben ik wss één van de weinigen hier die het wél mooi vind
, althans op een nieuwe auto dan...
Als ik zo'n nieuwe Audi met LED zie rijden vind ik het écht iets hebben ...(en nee, ik ga het
níet op de mijne laten zetten voordat jullie...
)
30 nov 2006 20:40
ik spreek dan ook van atmosferisch motoren
turbo hoort hier ff niet thuis, kan je niet vergelijken met elkaar ,appels en peren.
Andere factoren spelen ook een rol, emissie normen, verbruik, geluid en duurzaamheid, dus vandaar waterkoeling ,die moderner is,
wel is het zo dat luchtkoeling nostalgie opwekt en leuk om horen,
maar waterkoeling is nu eenmaal de toekomst.
En waarom is een gt3 rs bv met waterkoeling (:idea: )
De ledjes vind ik redelijk, in het echt kan het mooi zijn , hopelijk
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.