Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
02 jan 2007 9:04
Weet niet of
deze al voorbij is gekomen.
02 jan 2007 10:20
oeps, dat is een deuk in je ego!
Loopt gelukkig zonder gewonden af
02 jan 2007 10:21
Ik ken het filmpje..zonde..zonde ..zonde.
Het gebeurt bij Pflanzgarten. Het aanremmen van deze dubbele rechts kan problmatisch zijn. Het aanremmen moet eigenlijk in 2 fasen gebeuren. Één maal vlak voor de `Kuppe´ (bult/bergje in de weg) en één maal erna ( vaak wordt daar dan ook teruggeschakeld ). Remt men op de Kuppe of schakelt men terug, betekent dit sterke ontlasting van de achteras met alle gevolgen ( b.v. overstuur, zie filmpje ) van dien.
Nogmaals zonde!
Ous
02 jan 2007 10:37
schade 'lijkt' nog mee te vallen, of ben ik mis?
02 jan 2007 11:56
Is idd al eens voorbijgekomen.
Doet steeds pijn in het hart zoiets te zien
02 jan 2007 12:58
wow.. die gozer had mazzel! schade lijkt inderdaad mee te vallen van zo ver weg.
Wat ik TOP vind is die andere bestuurder van dat kleine wagentje, stopt gelijk, rent naar de Porsche toe en hebt diens bestuurder uit de cabine.
02 jan 2007 18:19
Goed opgelet Frost!
02 jan 2007 19:56
ik denk alleen dat de schade nog wel tegen valt, en deuk hoeft niet diep te zijn om duur te zijn en dan nog of het motorisch allemaal inorde is.
robert
02 jan 2007 21:35
FROST schreef:wow.. die gozer had mazzel! schade lijkt inderdaad mee te vallen van zo ver weg.
ach ik denk dat de auto toch een volledige respray nodig heeft
en die heb je niet voor de onder de 2000 euro
02 jan 2007 22:12
ous schreef:Ik ken het filmpje..zonde..zonde ..zonde.
Het gebeurt bij Pflanzgarten. Het aanremmen van deze dubbele rechts kan problmatisch zijn. Het aanremmen moet eigenlijk in 2 fasen gebeuren. Één maal vlak voor de `Kuppe´ (bult/bergje in de weg) en één maal erna ( vaak wordt daar dan ook teruggeschakeld ). Remt men op de Kuppe of schakelt men terug, betekent dit sterke ontlasting van de achteras met alle gevolgen ( b.v. overstuur, zie filmpje ) van dien.
Nogmaals zonde!
Ous
...'need for speed' of 'live' experience??
02 jan 2007 22:16
ous is een van de live (zonder schade dan hé)
robert
02 jan 2007 22:28
rob964.c4 schreef:ous is een van de live (zonder schade dan hé)
...ik denk met veel plezier terug aan de rondjes Zolder bij Ous in de wagen.

De Ring staat nog op de verlanglijst...

03 jan 2007 10:06
Harley, don't worry! De ring gaat er komen dit jaar

and you are invited!
En inderdaad..Ik "live" de Nürburgring...in 2006 waren het in totaal 148 rondjes!
03 jan 2007 11:47
ous schreef:Harley, don't worry! De ring gaat er komen dit jaar

and you are invited!!