Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Gesloten onderwerp

Noviteit

12 jan 2007 10:19

Deze kans wil ik jullie niet onthouden...! Per 1 januari ben ik een virtuele keukenspeciaalzaak begonnen in Duiven. Op een levensgroot scherm projecteer ik je nieuwe keuken op ware grootte, zoals die uiteindelijk (tot in detail) geplaatst kan worden in je huis. Door lage overheadkosten leg ik een schokkend lage netto prijs neer. Ken je iemand die "in " is voor een nieuwe keuken of ben je zelf geïnteresseerd, kom eens langs! Als het onder etenstijd is kook ik ook nog voor je! Even bellen.
Voor een indruk kun je kijken op www.kdcd.nl

met virtueel geurende groet,
Rob Legerstee

12 jan 2007 10:21

hier is maar 1 antwoord op mogelijk :

Verwijderen die hap :evil:

12 jan 2007 10:35

Er is hier toch ook een topic geopend voor Porsche-rijders met een eigen bedrijf? Wellicht even daar naartoe 'porteren'...

Re: Noviteit

12 jan 2007 11:40

Red Bullet schreef:met virtueel geurende groet,
Rob Legerstee

Bonensoep klaargemaakt? :lol:

12 jan 2007 11:48

SPEEDY944 schreef:Er is hier toch ook een topic geopend voor Porsche-rijders met een eigen bedrijf? Wellicht even daar naartoe 'porteren'...

Ik kan het niet integreren in het andere topic, en omdat Rob al sinds 2004 lid is zal ik het ook niet als spam zien...maar het hoort idd in dat andere topic thuis .

Ik laat 't staan, dus jullie kunnen het lezen, maar sluit 'm wel...lijkt me een faire tussenoplossing aangezien het natuurlijk gewoon reclame is...

Los daarvan wens ik je wel succes met je nieuwe bedrijf.
Gesloten onderwerp