Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Politie Porsche

24 jan 2007 22:23

:wink:

Afbeelding

24 jan 2007 22:25

en een Turbo nog wel, van wie zouden ze die in beslag genomen hebbe...

24 jan 2007 22:34

In Bulgarije rijdt een 996 C4 Cab als dienstwagen rond.
Afbeelding
Zou corruptie hier toch voor iets tussen zitten :?:

24 jan 2007 22:43

In die goeie oude tijd dat de klpd nog met porsches reed moest ik weer aangehouden worden met een mercedes :evil:
Was wel veel sneller dan ik dacht :?: :twisted:

Re: Politie Porsche

24 jan 2007 23:07

aero schreef:Afbeelding

Dit is geen Politie maar de Militia. Een speciale veiligheids eenheid door het voormalig KGB hoofd opgericht die in Moscow opereert op zoek naar terroristen en criminelen.
Je vind ze op dit moment overal en ze houden iedereen die een beetje boven het maaiveld uit steekt aan om in ieder geval je ID te tonen.
Klinkt goed maar helaas redelijk corrupt en er gaan verhalen dat zelfs al word je met wapens betrapt je jezelf gewoon kunt vrijkopen.

Re: Politie Porsche

24 jan 2007 23:10

maurice schreef:...helaas redelijk corrupt en er gaan verhalen dat zelfs al word je met wapens betrapt je jezelf gewoon kunt vrijkopen.

En hoeveel zou het bijhebbe van een bazooka dan kosten :?: Hopenlijk tcoh geen CGT :lol:

24 jan 2007 23:14

Een ingezetene van Moscow betaald € 1 tot € 3 voor niet geldige papieren.
Een toerist ongeveer € 10.

Het salaris van de militia officieren is ongeveer € 100 per maand.
En ik heb laatst in een van de security tijdschriften zitten lezen dat ze voor dat bedrag rustig een keer de andere kant op kijken.
Dus die CGT kun je voor minder dan een tank benzine gewoon door blijven rijden :lol:

24 jan 2007 23:47

Met alle recpect Maurice, maar de Militsia heeft weinig met een veiligheidsdienst te maken. Is meer een veredelde verkeerspolitie.

25 jan 2007 14:48

Ik meen dat ze per 2003 de opdracht hebben gekregen zich op te werpen tegen terrorisme onder leiding van de voormailg KGB chef. Maar daarmee is het zeker geen veiligheidsdienst.
De Militia is onderverdeeld in diverse onderdelen. De autos van de politiemacht hebben Politsei op de auto staan. Speciale taskforces hebben Militia op de auto staan met een toevoeging.

Dat ze daarnaast iedereen op straat een bon proberen te slijten heeft ook niet echt meer met een verkeerspolitie te maken volgens mij.
Ik ben zelf op de bon geslingerd voo het schuin oversteken (dat stond op de bon die ik kreeg nadat ik vroeg om een papieren bevestiging). Ik ben verder het hemd van het lijf gevraagd omtrent wat ik er kwam doen, waarom, met wie ik er was, gefouilleerd etc, etc. Na 20 minuten en iets van € 12 euro armer kon ik gaan.

26 jan 2007 18:34

leuk land daaro........ :wink:
Plaats een reactie