Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

05 feb 2007 20:55

mooie piccies. hoezo werd je daarvoor gevraagd? :shock:

05 feb 2007 21:00

Oh je bedoelt hiero op deze site Ed?

Mooie foto's! Bravo! Misschien een keertje met drie generaties Turbo's op de gevoelige plaat? :?: :idea:

05 feb 2007 21:04

ER schreef:Misschien een keertje met drie generaties Turbo's op de gevoelige plaat? :?: :idea:

Maar dan niet wéér zo'n standaard arenarode toch? :twisted: :lol:

05 feb 2007 21:11

horn schreef:
ER schreef:Misschien een keertje met drie generaties Turbo's op de gevoelige plaat? :?: :idea:

Maar dan niet wéér zo'n standaard arenarode toch? :twisted: :lol:

Nee joh! Hij is nu in mat aarde-bruin uitgevoerd met een vloeiende overloop naar muis-grijs; héél gaaf! :wink:

Wellicht is hij over een paar weken weer eens Arenarood. Wait and see...

05 feb 2007 21:22

Mooie foto's ,en een nog mooiere auto , maar vind persoonlijk foto's van een stilstaande turbo mooier. Dan kan je mooi de details zien , maar Wessel heeft ZIJN keuze gemaakt (voor zijn doel).Maar denk dat als Ed Lauwerens uit de auto stapt en een paar kiekjes neemt dat ze mooier zijn .Maar dan staat zij ook stil. Mijn mening :!: :idea: :?: :wink:

Re: Hoezo gevraagd?

05 feb 2007 21:25

Ed Lauwerens schreef:Hoezo gevraagd? Wessel had me gewoon gevraagd, mijn auto op dit forum gespot en me gemailed of hij foto's mocht nemen. Gezien het resultaat heb ik geen spijt.
Gr.,
Ed

Dat je geen spijt had kan ik me voorstellen.
Wat ik bedoelde is of je Wessel kent of dat hij zomaar jou benaderde omdat hij op zoek was naar een turbo of dat hij nou net jou auto mooi vond.
Just a question...
Laatst bijgewerkt door horn op 05 feb 2007 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.

05 feb 2007 21:25

Volgens mij heb je lang niet alle foto's gezien dan...
Jeroenoop ga nog is goed kijken.
Ik vind zowel de auto als de uitgebreide fotoreportage geweldig!

05 feb 2007 21:47

GI996C schreef
Volgens mij heb je lang niet alle foto's gezien dan...
Jeroenoop ga nog is goed kijken.
Ik vind zowel de auto als de uitgebreide fotoreportage geweldig!

Je hebt gelijk , ik was te snel met berichten :bang:

05 feb 2007 22:25

Zonder meer mooie platen Ed :!: :D

Alleen wel jammer van die onnatuurlijke kentekenplaten, daarmee zie je geen enkele Porsche op de weg :!: :? :wink:

06 feb 2007 0:08

Het zijn geen foto's,

Het is KUNST :lol: :wink: , echt geweldig :!:

06 feb 2007 0:50

Mooi Ed :!:
Heb je er ook eentje uitvergroot in een mooi lijstje aan de muur hangen :?: 8)

06 feb 2007 1:16

In 1 woord: Schitterend :!:
Zowel de auto als de foto's trouwens.

06 feb 2007 9:42

Het lijkt zo makkelijk he? een paar foto's maken van een van nature al mooie auto....

Waarom lukt het mij dan niet.... :?: :? :wink:

Mooi man :!: Is nog helemaal niet zo makkelijk om te kiezen welke je als poster wilt hebben zeker? :thumleft:

06 feb 2007 10:17

bert964c4 schreef:Het zijn geen foto's,

Het is KUNST :lol: :wink: , echt geweldig :!:

De Website vind ik mooi , maar de foto's zijn niet slecht maar ik heb al
( veel) beter gezien . Met zo'n prachtige auto's , zo'n brave foto's nemen dat is pas een kunst :) :roll:

06 feb 2007 12:24

Der Ferry schreef: maar de foto's zijn niet slecht maar ik heb al
( veel) beter gezien .

Vertel, ik ben alvast benieuwd.

06 feb 2007 13:04

Knappe actiefoto's.

06 feb 2007 14:46

Jort schreef:
Der Ferry schreef: maar de foto's zijn niet slecht maar ik heb al
( veel) beter gezien .

Vertel, ik ben alvast benieuwd.

Zelfs op de Forum-kalender staan betere dingen 8)
De eerste foto's van de 996 turbo ( in de straat met fietser) zijn heel saai en technisch niet fantastisch :roll: de foto's op het einde van de reeks zijn beter . Ik heb de hele site bekeken en zie veel gemiste kansen en hier en daar een grote miskleun . MAAR :!: als deze persoon een amateur is , dan neem ik mijn hoed er voor af :thumleft: Gaat het echter over een prof die zich laat betalen , heb ik wel bedenkingen .
Wel even vermelden dat foto's beoordelen voor een stuk mijn beroep is ,
ik bekijk dagelijks honderden foto's waarvan ik moet bepalen of ze voldoen of niet . Ik heb hier op het forum al veel mooie foto's gezien , maar daar zijn deze helaas niet bij .

06 feb 2007 15:33

Der Ferry schreef:Wel even vermelden dat foto's beoordelen voor een stuk mijn beroep is ,
ik bekijk dagelijks honderden foto's waarvan ik moet bepalen of ze voldoen of niet .

Kijk kijk, een beroeps azijnpisser... :wink: (geintje Ferry)

Kan je niet eens wat tips aan de amateurfotografen geven waarop je zulke foto's beoordeeld of waar een goede foto aan moet voldoen? Ik kan me voorstellen dat dit een vraag is als 'wat kost een huis?' maar wellicht kan je er wat mee.

06 feb 2007 15:36

Zitten best een aantal mooie plaatjes tussen. Moet inderdaad ook bekennen dat ik er een aantal plaatjes tussen vind zitten die qua artistieke waarde niet zoveel te melden hebben.
Maar het is toch altijd leuk als iemand eens een paar mooie plaatjes van je auto wil schieten.

06 feb 2007 17:00

Der Ferry schreef:De Website vind ik mooi , maar de foto's zijn niet slecht maar ik heb al ( veel) beter gezien . Met zo'n prachtige auto's , zo'n brave foto's nemen dat is pas een kunst :) :roll:

Ze zijn toch echt beter dan:

Afbeelding

Ik vind het zondermeer ontzettend mooie foto's.

06 feb 2007 17:05

Voor 99% van de mensen hier op het forum is een foto met een Porsche erop een mooie foto ( voor mij dus ook) :D :D Ook al is die foto onscherp en onderbelicht . Het verschil ( zoals altijd) zit hem vooral in de kwaliteit van het materiaal waarmee gewerkt wordt . De camera ( body) is belangrijk maar de lenzen zijn nog van groter belang :arrow: prof-lenzen zijn lichtsterker , scherper , kleurcorrect , .... maar vooral VEEL duurder :roll:
Als je dan goed materiaal hebt gebruik het dan goed :arrow: Meet je licht , laat de camera niet voor jou beslissen ( zoveel mogelijk manueel instellen )
" vul " je beeld met wat er op moet , geen storende elementen en vooral :!: denk nooit : " dat Photoshop ik wel even bij terwijl je de opname maakt " :P :twisted:

06 feb 2007 17:11

Erick schreef:Ze zijn toch echt beter dan:

De foto's in mijn album ( geen enkele door mij genomen ) zijn ook lelijk , maar die hebben dan ook alleen een functionele waarde . Terwijl zo'n reportage over 1 auto toch iets anders is .

06 feb 2007 18:49

Erick schreef:
Der Ferry schreef:De Website vind ik mooi , maar de foto's zijn niet slecht maar ik heb al ( veel) beter gezien . Met zo'n prachtige auto's , zo'n brave foto's nemen dat is pas een kunst :) :roll:

Ze zijn toch echt beter dan:

Afbeelding

Dat is kwestie van smaak (al stoort het hier idd ook dat de wagen er niet volledig op staat ) :wink: :cheesy:

06 feb 2007 19:33

wat mij hier vooral stoort is de weerkaatsing van de neonverlichting in het bovenste gedeelte van de ruit !

06 feb 2007 19:39

Der Ferry schreef: Ik heb hier op het forum al veel mooie foto's gezien , maar daar zijn deze helaas niet bij .

Zou je kunnen aangeven waar deze foto's minder goed op scoren?

Dat sommige foto's artistiek minder interessant zijn (hoewel enigzins subjectief) kan ik me voorstellen, aangezien de locatie en omgevingsfactoren (licht) daar ook een rol in spelen.

Ik leer altijd graag bij 8)
Plaats een reactie