22 feb 2007 19:23
22 feb 2007 20:16
23 feb 2007 15:33
23 feb 2007 15:39
dreamer schreef:Bij Wheeler dealer heb je toch een kereltje die een schrootbak koopt en door een handige harry in een doe het zelf garage laat opknappen en dan de auto's zonder winst verkoopt (lees verlies) omdat ie zo blij is dat weer een klassieker van de schroothoop gered is?????
Ja dat programma ken ik is leuk, alleen dat handels gedreutel is erg belabberd. Wanneer ik op zo'n manier zou werken zou ik snel aan de bedelstaf zijn....
Deze aflevering heb ik alleen helaas gemist. Lang geleden is er al eens een 944 voorbij gekomen geloof ik.....
23 feb 2007 17:46
Meneer aard schreef:dreamer schreef:Bij Wheeler dealer heb je toch een kereltje die een schrootbak koopt en door een handige harry in een doe het zelf garage laat opknappen en dan de auto's zonder winst verkoopt (lees verlies) omdat ie zo blij is dat weer een klassieker van de schroothoop gered is?????
Ja dat programma ken ik is leuk, alleen dat handels gedreutel is erg belabberd. Wanneer ik op zo'n manier zou werken zou ik snel aan de bedelstaf zijn....
Deze aflevering heb ik alleen helaas gemist. Lang geleden is er al eens een 944 voorbij gekomen geloof ik.....
Was een 924
Vind het altijd leuke afleveringen, enkel is het heel jammer dat ze grote reparaties / verborgen gebreken niet laten zien. Die 928 was een goed voorbeeld, die moest een nieuwe MOT hebben en dat lieten ze nou weer niet zien..Enkel wat er uit is gekomen tjah daar heb je veel an.
En dat gedoe rond die monteur die volgens mijn per auto aardig wat uurtjes in stopt rekent ie ook niks voor (althans als ik zo de begroting per auto moet geloven) anders zijn ze wel iets meer kwijt dan 1000 pond per auto.