Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche in Autoweek

16 maart 2007 8:33

In autoweek nr 11 (14/20 maart 2007) zijn een tweetal Porscheonderwerpen opgenomen±
- Dubbeltest Alfa Romeo Spider 3.2 JTS V6 Q 4 contra Porsche Boxster
- Reportage over de Porsche RSR

Veel leesplezier!

16 maart 2007 8:36

ff halen dadelijk :idea: :wink:

bedankt :!:

16 maart 2007 11:23

:arrow: SCANNEN :twisted: :wink:

16 maart 2007 23:48

Volgens mij kost dat blad nog geen €1,50 dus waarom scannen? :wink:

16 maart 2007 23:49

Omdat er sommigen zijn die dit niet kunnen krijgen :wink:

16 maart 2007 23:50

Omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan :twisted:

... en omdat er forummers zijn die het blad niet kunnen kopen omdat ze zich buiten Ollanda begeven :wink:

16 maart 2007 23:59

En omdat hier sowieso veel Ollanders zitten :twisted: :wink: :lol:

17 maart 2007 0:41

Ik heb vandaag de autoweek en de SUPERCAR gehaald. Daar staan zelf 5 artikelen over de P in. BMW 335i <=> 911, 911 T <=> GT3, BMW Z4M <=> Cayman S en als laatste de RUF RK Coupe. Dus mocht je twijfelen, laat dan de Autoweek maar liggen....... :!: :roll: :!:

17 maart 2007 0:52

roenkie schreef:Volgens mij kost dat blad nog geen €1,50 dus waarom scannen? :wink:

€ 1,99 tegenwoordig! :wink:

17 maart 2007 18:05

Owwww... in dat geval is het volkomen logisch rob :wink:

De andere argumenten hebben me wel overtuigd trwns 8)... zal gelijk m'n excuses maar maken richting de zuiderburen die dankzij mij bijna dit stukje lectuur hadden moeten missen :oops: :wink:

17 maart 2007 19:19

Ik weet maar één manier hoe je dit kan goed maken............

SCANNEN JOH! :twisted: :lol: :wink:

17 maart 2007 22:07

en als ik nou geen autoweek EN geen scanner heb? :P

18 maart 2007 1:01

KOPEN JOH! :twisted: :cheesy:

18 maart 2007 1:43

Op zondag zeker :?: :D

18 maart 2007 2:18

Geen koopzondag in Dirksland? :shock: :mrgreen:

18 maart 2007 5:20

roenkie schreef:... zal gelijk m'n excuses maar maken richting de zuiderburen die dankzij mij bijna dit stukje lectuur hadden moeten missen :oops: :wink:

Eerst warm maken en ons dan laten zitten.
Jij bent een toffe :cry:

:wink:

18 maart 2007 12:02

Rob Herfst schreef:Geen koopzondag in Dirksland? :shock: :mrgreen:

Sterker nog.. ik geloof nieteens een boekwinkel meer :wink: Misschien dat ze hem bij de pomp nog hebben liggen. Maar ik denk dat er naar aanleiding van dit topic een enorme vraag ontstaan is... ik heb zelfs gehoord dat autoweek bezig is met een 2e druk :lol: :wink:

18 maart 2007 12:32

Ik heb de conclusies voor jullie overgenomen:

Autoweek oordeel Alfa 3.2 Q4 <=> Boxster 2.7: De nieuwe spider is een heerlijke auto voor lange zomeravonden en het is ook een beauty om te zien. Maar toch, dromen verwezelijken is een van de hoogste doelen in het ieders leven. Dus nemen wij toch de boxster. Laat die gele gordels zitten, koop een stratenboek en je hebt met FF doorsparen een auto die een flinke Alfa kost, maa rijdt als een Porsche. En willen wij dat niet allemaal?????

Supercar conclusie BMW 335i <=> 911 Carrera: Onder de streep wint de BMW 335i deze test. Motor en oderstel zijn perfect op elkaar afgestemd, ze maken de coupe tot een enigszins betaalbare droomauto. Maar een echte sportauto is het niet. Weliswaar nog niet op de eerste meters, maar na een paar opwarmrondjes zie je bij de 911 wat hem zo uniek en onoverwinnelijk maakt. Het is en blijft een pure sportauto. Wie hem in zijn hart gesloten heeft, wil hem niet meer kwijt en is zelfs bereid om het enorme bedrag te betalen waarvoor de Carrera in de prijslijsten staat.

Supercar conclusie BMW Z4M <=> Cayman S: De krachtige BMW kan niet op tegen de geslaagde Cayman S. Tegen de gedegen, relatief stille P heeft de sterke, maar lawaaierige BMW alleen de acceleratie iets in te brengen. Er ie niets mis met de BMW, maar de P doet het op vrijwel alle onderdelen net wat beter. De BMW komt aardig in de buurt, maar legt het uiteindelijk toch af tegen zijn landgenoot. De P gaat verdiend met de overwinning aan de haal.
N.B: 0 – 100 B in 5.1 en de P in 5.5

18 maart 2007 15:12

Ik heb ze ingescaned beide artikelen Spiders VS Boxster en Porsche RSR, maar heb geen idee hoe ik deze kan posten, iemand die hulp kan aanbieden of naar wie ik ze kan mailen zodat deze ze kan plaatsen.

18 maart 2007 16:52

Stuur ze maar op naar pktuning at hotmail punt com
Dan zal ik ze hier wel neerzetten :wink:

18 maart 2007 19:02

Artikelen verzonden met email

19 maart 2007 17:43

En hier zijn ze dan.
Ik heb ze verkleind en dwars gezet om de tekst nog leesbaar te houden dus of oplsaan en een kwart slag geven of even je schermpje op zijn zijkant zetten :wink:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats een reactie