Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
01 apr 2007 1:01
Kijktip: zondagmiddag 16.30 uur RTL7 Spyker F1: made in Holland
Nadat er lang over was gespeculeerd, werd het vorig jaar tijdens de Grand Prix van Italiƫ eindelijk zeker: het Midland Formule 1-team werd overgenomen door de Nederlandse sportwagenfabrikant Spyker. Een groep zakenlieden, aangevoerd door Michiel Mol en Spyker-voorman Victor Muller, zorgden ervoor dat het Formule 1-circus vanaf dat moment werd verrijkt met een Nederlands team. In het RTL 7-programma 'Spyker F1: Made In Holland' wordt het Spyker-team, met uiteraard Formule 1-coureur Christijan Albers in een hoofdrol, gevolgd vanaf het allereerste weekend in het bestaan van het team op het Italiaanse Monza tot en met de eerste Grand Prix van dit seizoen, in Melbourne.
De kijker wordt een blik achter de schermen gegund op het vele werk wat buiten de spotlights wordt verricht: van de ontwikkeling van de nieuwe auto tot en met de eerste tests. Daarnaast wordt er teruggeblikt op de onthulling van de bolide voor 2007, maar ook naar het persuitstapje naar het vermaarde ski-oord Gstaad. Ook wordt er een duik in de Spyker-historie genomen, met beelden van de allereerste Spyker, die in 1903 het levenslicht zag.
Hopelijk dat dit niet verplaatst wordt.
Ik ga zeker niet live kijken met dat mooie weer, maar wel even de HD-recorder op scherp zetten.
01 apr 2007 9:16
Mijn idee Misscha!
Zometeen maar eens de hardtop verwijderen, nadat gisteren de winterwielen gewisseld zijn.
Lijkt me wel een vermakelijke uitzending.
01 apr 2007 9:28
Dank voor de tip, ga hem gelijk inprogrammeren, want vanmiddag richting de Kaag (Mini meeting)
01 apr 2007 22:00
Net even gekeken, best interessant.
01 apr 2007 22:35
Bedankt voor de tip. Deze uitzending is zeker de moeite waard....