Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

weer een Carrera GT minder

20 apr 2007 7:34

Hopelijk geen bekende. :( :(

zonde zonde zonde

Had ik al zonde gezegd? Gelukkig kwam de eigenaar er goed af met een gebroken voet, auto bleek te stevig.

20 apr 2007 7:49

Was uitgeleend aan een vriend, jawel een echte VRIEND :arrow:

Oh yeah. And the car appears to be totaled, much to the chagrin of Porschephiles. But here’s the part you aren’t reading anywhere else: the man who wrecked the car made good. As we mentioned, he happened to be a very big businessman, and we now know that he’s also a standup guy. He bought the car’s owner another Carrera GT the next day. With lower mileage on the odometer to boot.

That, my friends, is how you own up to a mistake. And that’s why this story is so much more interesting than the pictures alone, which may say a thousand words, but still come up a few short.

20 apr 2007 8:02

Heb juist op het net gelezen wat eigenlijk de echte reden is,
van dit jammerlijk accident,
er was een kat die de weg oprende en die autofan was een echte dierenvriend en moest prompt in de remmen...... :mrgreen:

20 apr 2007 8:08

is al een tijd geleden gebeurd. de 'no parking at any time' foto's zijn hier een tijdje geleden al voorbij gekomen. blijft pijnlijk zo'n crash... :?

20 apr 2007 9:21

sommigen vonden het gek dat die paal gewoon bleef staan....

20 apr 2007 9:24

Boxy&Boraman schreef:Was uitgeleend aan een vriend, jawel een echte VRIEND :arrow:

Oh yeah. And the car appears to be totaled, much to the chagrin of Porschephiles. But here’s the part you aren’t reading anywhere else: the man who wrecked the car made good. As we mentioned, he happened to be a very big businessman, and we now know that he’s also a standup guy. He bought the car’s owner another Carrera GT the next day. With lower mileage on the odometer to boot.

That, my friends, is how you own up to a mistake. And that’s why this story is so much more interesting than the pictures alone, which may say a thousand words, but still come up a few short.

:res:

20 apr 2007 16:43

F@RGO schreef:Heb juist op het net gelezen wat eigenlijk de echte reden is,
van dit jammerlijk accident,
er was een kat die de weg oprende en die autofan was een echte dierenvriend en moest prompt in de remmen...... :mrgreen:

Was dat niet een andere met een Lambo :twisted: :lol:

20 apr 2007 17:40

Ja dat was een Lambo en gebeurde een paar straten van bij mij thuis. Tommeke moest er nog mee lachen :shock: .

20 apr 2007 18:21

Was recent nog de CGT van Nederlander Merksteijn aan de beurt (total loss), gisteren ging z'n 599GTB in Almelo in vlammen op.
Afbeelding

Soms zit het mee... :?

Ach.. hij heeft altijd nog ( :twisted: ) zijn FXX op stal. :wink:

20 apr 2007 22:49

En volgens mij reed jaren geleden een shoarma koning zijn destijds nieuwe 348 plat... Die man heeft inderdaad echt geen geluk met auto's!

21 apr 2007 9:17

@Jort: Jammer alleen voor Peter dat hij met zijn FXX alleen op het circuit mag rijden... :wink:

fout draadje foute info

21 apr 2007 11:43

De GT die in Ootmarsum is gecrashed is, sorry, was een zwarte GT met Zwitser kenteken, de Foto's zijn en heel andere GT in een ander land....

En Horn had gelijk, het "nederlandse" verhaal is oud nieuws.

Ik ben bang dat er een ander verhaal bij de zilverkleurige GT hoort....
wie het weet mag het zeggen... :wink:

21 apr 2007 13:04

zonde van zo'n mooie GT.......... RIP.... ! :cry:

Re: fout draadje foute info

21 apr 2007 15:18

Martin K. schreef:De GT die in Ootmarsum is gecrashed is, sorry, was een zwarte GT met Zwitser kenteken,

Die had ik nog geen 2 weken eerder bij munsterhuis zien staan. Vrouwen achter het stuur...

22 apr 2007 11:45

Vind het wel raar dat die Merksteyn zijn auto's toch iedere keer maar aan jan en alleman meegeeft "for a spin" . Zou er toch een keer van geleerd moeten hebben zou je denken... :?

Re: weer een Carrera GT minder

22 apr 2007 11:52

dreamer schreef: Gelukkig kwam de eigenaar er goed af met een gebroken voet, auto bleek te stevig.

Lees de tekst van de link nog eens... :lol: Dat de bestuurder slechts een gebroken voet heeft, is niet dankzij de stevige auto maar ondanks de stevige auto :roll:

22 apr 2007 22:35

BJ964 schreef:@Jort: Jammer alleen voor Peter dat hij met zijn FXX alleen op het circuit mag rijden... :wink:

Klopt helemaal... en misschien maar goed ook :twisted: :wink:

23 apr 2007 8:33

@Piet. Je hebt helemaal gelijk :!:

23 apr 2007 11:56

Hier weer twee die ik nog niet gezien had

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

23 apr 2007 21:48

Op http://www.wreckedexotics.com staan er veel te veel. Als je toe bent aan een stukje depressie moet je eens lekker op die site gaan kijken. :cry:

Valt me op hoe veel van die super cars spontaan in de brand gaan.

24 apr 2007 11:34

Kamiklaasie schreef:Valt me op hoe veel van die super cars spontaan in de brand gaan.

Erg rekbaar begrip :twisted: :wink:

24 apr 2007 21:02

:roll: Die GT heeft blijkbaar toch een klein algemeen probleem met het sluitingsmechanisme van de klep voor. Is wellicht een terugroepactie waard.
Plaats een reactie