Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
21 jul 2007 9:35
Sinds kort is er een nieuw boek verschenen die de Porsche race geschiedenis van de beginjaren 70 uitlegt ahv mooie fotos.
Een korte boekbespreking kan je vinden op mijn website.
Ga even kijken op
http://www.liebe-zu-ihm.be/news.html waar je alle nieuwtjes over mijn website kan terugvinden.
Het boek kan wel niet bij mij besteld worden, daarvoor moet je je rechstreeks tot de uitgever wenden. Informatie is terug te vinden in de boekbespreking.
Prettig weekend
Tim Havermans
21 jul 2007 9:40
Leuk dat er weer een boek uitkomt over die mooie periode! Jammer alleen dat er weer zo weinig aandacht besteed is aan de lay-out
(wat ik op de foto's van het boek zie op je site). De uitgever had de foto's wat meer ruimte moeten geven en niet zo op elkaar moeten proppen, maar goed, je kan niet alles hebben
21 jul 2007 9:46
inderdaad, een mens kan niet alles hebben.
Het blijft des al niettemin een erg leuk boek, en echt een aanwinst in de bibliotheek. Erg leuke fotos , geen van de fotos ooit voordien gepubliceerd, en allemaal van de hand van de bekende fotograaf Joseph Weitz.
En bovendien is het boek dan nog eens gepubliceerd op slechts 911 exemplaren, dus het wordt nog een collectors-item ook waarschijnlijk