Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche pic

29 jul 2007 21:14

In mijn persoonlijk album een toepasselijke foto voor deze tijd, Porsche related natuurlijk. :lol:

29 jul 2007 21:18

en? lekkere vakantie gehad? :cheesy:

30 jul 2007 0:23

Moet kunnen :wink:
De caravan is ook in stijl. Een Tabbert

Afbeelding

30 jul 2007 2:06

Meer foto's staan hier bij autoblog.

30 jul 2007 2:43

En vooral die "domme" reacties :?

PieterA schrijft,
29 July 2007 om 14:43
Al het geld was blijkbaar op na die Porsche.

Alwood schrijft,
29 July 2007 om 14:46
WTF?! ik kan alleen niet zien welke nationaliteit de auto is?? maar dit is echt… tsja ik word er stil van. De veren en schokbrekers zijn er vooral niet op berekend, dus het lijkt me ook vanuit veiligheid niet erg verantwoord.

En welke normale wagen heeft dan wel speciale schokbrekers en veren daarvoor standaard onder de wagen zitten :?:

sjoerd schrijft,
29 July 2007 om 15:16
Kom op, Dat kan toch gewoon niet. Nog even en er zit achter een Veyron een caravan.

Paragon schrijft,
29 July 2007 om 15:23
Het punt is gewoon dat je een pauper bent als je in tupperwaretrommeltje je vakantie moet slijten. En dat verwacht je niet als je je een Porsche kunt veroorloven.

Rick Dos schrijft,
29 July 2007 om 22:13
Een Porsche die weer eens vooraan rijdt! Maar dit keer rijdt ie zo te zien vooraan in de file……..

14 aug 2007 0:28

911-lover schreef:De caravan is ook in stijl. Een Tabbert

Een wat? Een Tobbert . . . . . . :wink:

14 aug 2007 8:49

Tja, een sleurhut is ook niet mijn ding, maar als "counterstrike" een fijne vakantie heeft gehad en kamperen leuk vind WTF, geniet er van. :!:

En zeker met een Porsche als trekker kun je EN lekker uitrusten naast je caravan EN bij goed weer lekker rijden in het zonnige zuiden......wat wil een mens nog meer :D

14 aug 2007 21:56

wellicht is de Tabbert ook elektrisch gekoppeld en gaat simultaan met de achtespoiler ook het schoteltje op de caravan wat scherper op de wind staan; dan zijn alle bezorgde reacties meteen degelijk beantwoord. In elk geval zal er richting deze chauffeur vermoedeljk wat minder geklaagd gaan worden over het ophouden van achteropkomend verkeer :wink:

14 aug 2007 22:12

Afbeelding

Hier moet ik toch niet aan denken, heb je eindelijk vakantie en kan je eens lekker een flink stuk rijden naar het zonnige zuiden met je Porsche, heb je zo'n ding achter je hangen. :twisted:

Huur dan een caravan ter plekke of neem een tent mee, maar dit dus nooit :!:

14 aug 2007 22:13

Afbeelding

En nog eentje

14 aug 2007 23:24

Mensen, wat klagen we nou.
Laat die gasten toch: achterwielaandrijving, meer dan genoeg koppel, meer dan genoeg pk's en tot aan de disselbak genoeg stroomlijn....
Hutje neerzetten aan de "Côte <vul maar in>" en dan lekker gassen langs de kusten.... Ook niet mijn ding - zo'n trekkast - maar wel een oplossing!

:wink:

14 aug 2007 23:57

ook hier weer: "wie betaalt bepaalt." 8)

19 aug 2007 14:21

Euh,... sorry hoor maar als je nou helemaal gek van kamperen bent, en je wilt lekker in je caravan zitten, en daarnaast ook nog in je droomauto kunnen rijden, dan moet dat toch kunnen? Ik zie het probleem niet hoor. Beetje open-minded aub! :D

19 aug 2007 14:31

moet kunnen toch.

Afbeelding

in 2005 ook zo op de camping gestaan :lol:

Afbeelding

en nog wat speelgoed voor de jonge meneer mee :wink:
Plaats een reactie