Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
09 aug 2007 23:47
Ja die auto moeten ze ook testen in de warmte, leuk om te zien. Kan er wel 1 gebruiken voor het gezin
10 aug 2007 0:58
Zo te zien heeft ie toch wel een beetje dat 'gebochelte van de Notre Dame' en is het geen slank gelijnde sportlimo (zoals bijvoorbeeld de Aston)...
Ik ben nog (steeds) niet overtuigd.
10 aug 2007 8:07
Heeft ook nog steeds die honingraat achterop, voor de rest boeit mij echt niet die auto. Sluit me daarom aan bij Speedy, had ik ook al geschreven.
10 aug 2007 8:21
filmpje stond van de week ook al op Autoblog.nl
10 aug 2007 9:25
Speedy356 schreef:Zo te zien heeft ie toch wel een beetje dat 'gebochelte van de Notre Dame' en is het geen slank gelijnde sportlimo (zoals bijvoorbeeld de Aston)...
Ik ben nog (steeds) niet overtuigd.
De Aston vind ik ook maar een uitgerokken DB9 (o.a. de koplampen nemen reusachtig grote proporties aan
)
Want me in het filmpje opvalt is dat er op de achtergrond nog een Panamera te zien is, vlak achter een Mercedes CLS. Ik vermoed dat Porsche zijn product eens met de concurrentie wil vergelijken ...
14 aug 2007 22:38
doet qua lijn wel erg denken aan de Maserati Quattroporte en komt niet direct sportief over.. Maar dat kan natuurlijk nog komen door de camouflage-elementen, laten we het hopen!
14 aug 2007 23:24
komt bij mij mij over als een antwoord op de scaglietti of hoe je het ook schrijft) vind het jammer voor het legendarische. Porsche moet iets exclusiefs houden. Maar dat heeft het ook met 40 jaar ervaring in 1 type