Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
20 aug 2007 22:37
Wat een gedrocht:
20 aug 2007 22:44
Ik denk dat zij hem wel leuk vind
20 aug 2007 22:46
Die is al even oud.
Een drietal jaar geleden heb ik die eens op
mijn site bij showcase staan gehad
20 aug 2007 22:46
Euh... studiemodel voor de CL500 van midden negentiger jaren?
20 aug 2007 22:50
Tunderbirds

!
20 aug 2007 22:52
"aparte" velgen
21 aug 2007 8:14
Jeroen C3.0 schreef:Euh... studiemodel voor de CL500 van midden negentiger jaren?
Jep zelfs van ergens eind jaren '90 (97-98 ), en idd het prototype van de vorige CL...
21 aug 2007 8:58
gast schreef:MB moet nog ff zo doorgaan. (ik kom ze nu al bijna niet meer tegen)
Weet niet waar je woont en rijdt, maar zo slecht doet Das Haus het niet hoor:
http://www.autovisie.nl/downloads/verko ... 7_juli.xls
Opmerkelijk in deze lijst ook bij Porsche, meest verkochte model is 'overig'....
21 aug 2007 9:31
gast schreef:
Ik heb mijn eerste en meteen laatste MB vorig jaar verkocht. Niet alleen de kwaliteit was bagger, vooral de autoritaire houding van de dealer deed mij besluiten hen de rug toe te keren.
Was bij mij ook de reden waarom ik ermee opgehouden ben.
Daar ik echter jaren goed ben geweest met de ster, heb ik hen na 5jaar onthouding een nieuwe kans gegeven.
Momenteel hebben we terug een B en C-klasse bollen en een S en C in bestelling.
Zowel de kwaliteit en het onthaal is er sterk op voorruit gegaan tegenover de laatste maal. Mijn terugkeer hebben ze vooral te danken aan de verkoper die gedurende de laatste 5jaar het contact is blijven behouden.
21 aug 2007 11:23
gast schreef: Wat er in een gesponsord blaadje staat zegt me niet zo veel.
Rai/Bovag cijfers...
21 aug 2007 14:05
GhostRider schreef:Tunderbirds

!
Dit was ook mijn eerste associatie. En als je de auto in dat licht bekijkt; helemaal zo selcht nog niet
21 aug 2007 14:15
Je bedoelt dat het totaal aantal geregistreerde auto's onjuist zou zijn?
Of de onderverdeling per merk?
21 aug 2007 14:24
The plot thickens....
21 aug 2007 14:31
Ok, stel dat dit waar is, de "opslag" bij dealers kan ook maar beperkt zijn. Met andere woorden, hetzelfde merk kan dit geintje niet jaar na jaar toepassen, tenzij elke MB dealer ondergronds de boel in de stalling zet en via onbekende neveninkomsten toch elke keer weer de rekeningen weet te betalen.
21 aug 2007 14:34
@gast:
Er is inderdaad tegenwoordig met de grootste regelmaat sprake van "het naar voren trekken" van registraties. daar waar het lijkt dat er op dat moment heel veel verkocht wordt door een aantal (volume)merken, betreft het hier op dat moment slechts het creëren van een behoorlijke dealervoorraad geregistreerde nieuwe auto's.
Dat deze auto's uiteindelijk wel weer (met alle speciale aanbiedingen vandien) verkocht worden, zorgt dus voor een verschuiving in tijd maar de verdeling tussen de merken onderling klopt nog steeds.
We zeggen dus eigenlijk bijna hetzelfde
21 aug 2007 15:39
gast schreef:...vooral die "rare" zinnetjes in je berichten, waarom toch? wat wil je daarmee bewijzen?.
Eh? Verklaar je nader a.u.b.
Maar in goede tijden werken ze die voorraad weer weg, kloppen de cijfers beter en in slechte tijden kunnen ze weer een buffer opbouwen. Dus ze kunnen de truuk regelmatig uithalen hoor.
Schuiven betekent dat in betere tijden de verkoopcijfers lager uitvallen dan ze werkelijk zijn, dus kloppen de dan gepresenteerde cijfers net zo min/ net zo goed, lijkt mij. Dat de truuc regelmatig uitgehaald kan worden ben ik met je eens, maar dus niet in een aantal opeenvolgende jaren, tenzij het om kleine aantallen gaat.
Een relatief klein merk als MB kan zo best 10% schuiven. Op +/- 10.000 auto's jaarlijks en ongeveer 60 dealers is dat makkelijk te doen met 15 tot 20 auto's meer of minder op voorraad, daar heb je echt geen ondergrondse stalling voor nodig.
Eens, maar ik zat te denken aan grotere aantallen, als het werkelijk zoveel slechter gaat dan de cijfers ons doen geloven.
22 aug 2007 13:11
Ach persoonlijk, liever een ster in mijn voorruit dan op de motorkap.......
22 aug 2007 14:39
Met de komst van de W204 en de W221 zit DC weer op het goede spoor. Dat vertaalt zich in liftende verkopen ten opzichte van pakweg 5 a 6 jaar geleden. Je kunt aan de auto's zien dat de kwaliteit drastisch verbeterd is. Daar waar W210, W211 en W220 danig ver-Schremppt waren komt men nu met een kwalitatief goed produkt terug; DC-waardige auto's.
De opstelling richting klant verschilt van dealer tot dealer. Ik heb zeer goede ervaringen met Centraal (Noord-Holland) en hoor over diverse dealers wisselende berichten. Een dealer kan het nooit iedereen naar de zin maken en uiteraard zitten er ook slechtere tussen. Ik denk dat dit voor ieder dealernetwerk geldt.
Feitelijk zijn de laatste échte Benzen rond 1995 van de band gelopen; no-nonsense auto's die goed zijn voor ettellijke tonnen rijplezier. Helaas dient ieder merk te voldoen aan de verwachtingen van de consument, en die schrééuwt om electronica, gadgets, commonrail, vermogen en opties. Jammer dat de vraag in de markt het pure autorijden uitroeit.
22 aug 2007 15:32
500E schreef:Feitelijk zijn de laatste échte Benzen rond 1995 van de band gelopen...
Denk dat daar wel een kern van waarheid in zit ; de W 124, en al helemaal de W 123 waren erg degelijke(en idd ook redelijk kale..

) auto's.
Ik heb er jaren met plezier mee gereden.
Vind de nieuwe C weer een mooie auto trouwens...
22 aug 2007 16:52
Idd maar de S daarentegen vind ik weer oerlelijk geworden
22 aug 2007 17:06
911-lover schreef:Idd maar de S daarentegen vind ik weer oerlelijk geworden
Bedoel je niet oerdegelijk?
Nee vind zijn snuit best wel aardig (de imposante grille doet me terug aan de W126 denken). De achterkant is mss wat veel maybach:
22 aug 2007 17:29
Degelijk kan ze zijn. Daar laat ik me niet over uit.
Maar dat zijn Toyota's ook.
Dat hebben genoeg tests bewezen en toch wil ik er geen.
Neen , elke keer als ik zo'n nieuwe S zie blijf ik het lelijk vinden.
De vorige kon me wel bekoren.
Maar gelukkig is dat heel persoonlijk hé
22 aug 2007 17:35
Ik vind de uitgeklopte wielkasten niet zo geslaagd. Past in mijn ogen niet bij het geheel, het concept.
Bij de nieuwe C vind ik dat al kiele kiele, maar die wordt nu ook als de sportieve telg neergezet.
22 aug 2007 17:46
Betreft een Merc-discussie niet "overige zaken" ????
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.