Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
11 nov 2007 21:21
http://www.rtl.nl/videotext/rtl4/pag116/01
De jongens en meisjes van Porsche hebben weer goed hun best gedaan. En wij hebben er hard aan meegewerkt
11 nov 2007 21:38
WTF? In dat berichtje wordt melding gemaakt van 'gunstige' koersverschillen. Nou ben ik geen econoom maar ik kan me niet voorstellen dat de dollarkoers momenteel GUNSTIG is voor porsche.
Bovendien: hoe maak je in godsnaam meer dan 50% winst? Volgens mij is dit een hele scheve rekensom geweest... het is in ieder geval niet alleen omdat izj zoveel euros binnenharken.
11 nov 2007 21:56
Het meeste geld schijnt bij Volkswagen vandaan te komen.
12 nov 2007 0:36
Erick schreef:Het meeste geld schijnt bij Volkswagen vandaan te komen.
Dan is meer dan 50% nog schandalig veel. Je hebt allemaal dingen van winst voor de belasting en na, winst met en zonder posten op de begroting etc, dit zal ongetwijfeld het meest rooskleurige getal zijn maar nog is het belachelijk.
12 nov 2007 1:20
Nettowinst van een kleine €1,4 miljard op een omzet van ruim €7 miljard.
Waar komen die 4 miljard en 50% vandaan? Heb ik iets gemist?
12 nov 2007 9:56
Dat stond in het teletekst berichtje wat nu veranderd is. Misschien een tiepvaut?
12 nov 2007 18:43
lol 4 miljard winst op omzet van 7 miljard
Ken het begrip windowdressing wel maaruhhh dit is wel een heeeel mooi resultaat
waarschijnlijk typvoutje en de 1 voor de komma vergeten!
13 nov 2007 20:58
Klopt dus wel, de jaarrekening op de site van Porsche is die van het vorige boekjaar, de nieuwste cijfers worden enkel nog in een persbericht genoemd.
Winst voor belastingen is ruim 5 miljard. Jammer dat ik geen aandeeltjes bezit van deze jongens. Alleen het dividend is al leuk.
13 nov 2007 22:53
Grootste deel komt dus door aandelen Volkswagen!