Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Iets te hard....

12 nov 2007 9:24

Een berichtje uit het AD van vandaag:

Rijbewijs kwijt na scheuren met Porsche
Door SANDER VAN DER WERFF

WASSENAAR - Twee leden van de Nederlandse Porsche Club (NPC) zijn zaterdag hun rijbewijs kwijtgeraakt. De chauffeurs, beiden in bezit van een gloednieuwe Porsche 911 GT3, werden in Wassenaar met een snelheid van 110 kilometer per uur geklokt, waar maximaal 50 is toegestaan.

Porsche 911 GT3.
Het was voor het eerst in 26 jaar dat deelnemers aan de Nachtrit hun rijbewijs moesten inleveren.

Ongeveer honderd Porsches reden mee in de toertocht die van Den Haag naar Hoofddorp voerde. Onderweg moesten de deelnemers opdrachten uitvoeren om punten te scoren. Snelheid speelde daarbij geen rol.

De bestuurders van de Porsches die als laatsten van start gingen, een Belg en een man uit Gouda, konden het toch niet laten.

Vlak na hun start scheurden ze met hoge snelheid weg. In Wassenaar behaalden de mannen een overschrijding van 60 kilometer en konden de twee, die waren opgemerkt tijdens een videosurveillance van de politie Haaglanden, hun rijbewijs inleveren.

De organiserende NPC zit met de kwestie in zijn maag. ,,Wij drukken onze leden altijd op het hart netjes en rustig te rijden tijdens de Nachtrit,’’ zegt woordvoerder John Simons. ,,De NPC is geen race-evenement, snelheid is totaal onbelangrijk. Het is heel vervelend dat deze mensen de club in diskrediet brengen.’’

Re: Iets te hard....

12 nov 2007 9:32

Marcel, zie draadje NPC-nachtrit.
Laatst bijgewerkt door LeoH op 12 nov 2007 9:36, in totaal 1 keer bewerkt.

12 nov 2007 9:34

Door de videosurveillance Haaglanden opgemerkt.
Nou, dan zullen we het wel weer in het door Koos Spee gesponsorde programma met die afgerichte tuinkabouter (Wegmisbruikers) kunnen zien.

12 nov 2007 9:40

LeOH schreef:
Marcel B. schreef:De organiserende NPC zit met de kwestie in zijn maag......
.... Het is heel vervelend dat deze mensen de club in diskrediet brengen.’’

:roll: Journalist met ruime fantasie......?1? Flauw :roll:

Overigens Marcel, zie draadje NPC-nachtrit.

Waarom is het de journalist die fantasie heeft? Hij heeft toch de juiste naam van de woordvoerder?

Kan ook zijn dat de woordvoerder een klein beetje hypocriet is. De genoemde man in kwestie "John Simons" is het best geplaats om hier commentaar op te geven.

Ik zou het wel een flauwe uitspraak vinden voor een Porsche Club :roll:

12 nov 2007 9:46

en niet zo'n beetje... :shock:

12 nov 2007 9:48

Paul, Horn, Ik had voor jullie antwoorden m'n bericht al aangepast.....

Maar de laatste alinea riep bij mij wel een vraagteken op.

12 nov 2007 9:52

daar sloeg mijn reactie ook op. en op de laatste zin van Paul. De rest van het verhaal wist ik al... :wink:

12 nov 2007 10:00

Rick schreef:Door de videosurveillance Haaglanden opgemerkt.
Nou, dan zullen we het wel weer in het door Koos Spee gesponsorde programma met die afgerichte tuinkabouter (Wegmisbruikers) kunnen zien.

Wat een enorme braakbal is dat. Zag hem gisteren weer even. Ik denk dat hij een foto van Spee boven zijn bed heeft

12 nov 2007 10:32

ppp 356 schreef:De genoemde man in kwestie "John Simons" is het best geplaats om hier commentaar op te geven.

Gaat ie niet doen.........................

Het Porscheforum is geen spreekbuis voor de NPC..............

Maar ik wil er wel aan toevoegen dat het AD vele bestuursleden heeft gebeld in deze.......

Nogmaals Gerard en Jan hebben hun fout als volwassen kerels aanvaard...........

12 nov 2007 11:28

Gerard en Jan hebben klasse gereageerd...maar ik vind dat "in discrediet brengen van de club" niet erg sjiek gezegd naar deze twee toe (mochten dit zijn letterlijke woorden zijn).

12 nov 2007 12:44

John schreef:
ppp 356 schreef:De genoemde man in kwestie "John Simons" is het best geplaats om hier commentaar op te geven.

Gaat ie niet doen.........................

Het Porscheforum is geen spreekbuis voor de NPC..............

Hoeft ook niet voor mij.

Indien ik echter zo'n uitspraak niet zou gedaan hebben, zou ik dit wel even netjes melden.

Als ik ze wel zou gedaan hebben........................ :bang: :bang: indien je met zulke actie een PORSCHE club al in discrediet brengt :roll: :roll:
Soms is geen commentaar het beste commentaar :!: :!:

12 nov 2007 17:42

De organiserende NPC zit met de kwestie in zijn maag. ,,Wij drukken onze leden altijd op het hart netjes en rustig te rijden tijdens de Nachtrit,’’ zegt woordvoerder John Simons. ,,De NPC is geen race-evenement, snelheid is totaal onbelangrijk. Het is heel vervelend dat deze mensen de club in diskrediet brengen.’’

Politiek correct naar buiten, maar hypocriet en zeker niet netjes naar de leden. :?

12 nov 2007 18:46

als het waar is. :!:

12 nov 2007 19:09

Mick schreef:

Politiek correct naar buiten, maar hypocriet en zeker niet netjes naar de leden. :?

Als groene partij had dit politiek correct geweest, voor een club waarvan het merendeel van de leden vind dat heel veel snelheidsbeprekingen en verkeerscontroles niets te maken hebben met verkeersveiligheid, is dit zeker geen politiek correct antwoord.

Als de uitspraak waar is.

12 nov 2007 20:26

Indien ik echter zo'n uitspraak niet zou gedaan hebben, zou ik dit wel even netjes melden.

Soms is geen commentaar het beste commentaar :!: :!:

Eens. Maar iets in de trand van persoonlijke verantwoordelijkheid tov de verantwoordelijkheid van een club was wel netjes geweest, toch in een Porsche club. Voor de trabantclub was dit de perfecte reactie geweest...

12 nov 2007 20:32

Ik had lekker geen commentaar gegeven. Laat de krant het lekker uitzoeken. Kunnen ze tenminste ook je woorden niet verdraaien.

12 nov 2007 21:49

Ze hebben mij (als organiserende in deze met JP) niet gebeld, wel 4 anderen, beetje riooljournalistiek, om binnen een kwartier 4 mensen te bellen van de club, hopende op smeuïge mis uitspraken.......

Ook ik ben redelijk geflitst met het uitzetten van de route.............. :cry: :cry: tis wat Jan zei, zou ook ik met een Suzuki gereden hebben, dan was ik wellicht niet geflitst.......maarja ook ik rij in zo"n, voor de buitenwereld, pats Porsche..

Ik zal mij als bestuurslid van de NPC hier en elders niet uitspreken, waarom ?

1. Eerst de bestuurvergadring afwachten, met de stellingname, is nu in eerste instantie voor de huidige gekozen.

2. Het Porscheforum is geen officiële spreekbuis voor de NPC

3. Er is goed contact met de pechvogels in deze.

Als privépersoon op het forum durf ik wel te zeggen, dat als ik ook met dit groepje van plm 6 rakkers had opgereden, ik daar ook harder had gereden dan de toegestane snelheid, en wellicht ook omdat ik zo'n patsporsche met dito spoiler heb het spreekwoordelijke "bokkie" was geweest.

12 nov 2007 21:58

Ook ik heb daar te hard gereden met de Cayman S.

Ik en velen met mij hebben gewoon mazzel gehad :!:
Mijn vader begon er vanochtend ook al met mij over. Hij als trouwe A.D. lezer (Feyenoord he... :wink: :twisted: ) had het direct gelezen.
Hij was zo eerlijk om te zeggen dat hij sinds de 9-11stedentocht wel beter weet, maar anders meer als het "volk" gereageerd zou hebben.

In het artikel lijkt het alsof het in een straat is gebeurd waar de kinderen door het tijdstip niet op straat speelden... Het gaat om een verlichte tunnel van meerdere banen breed!

Wat betreft de mededeling van de NPC, weet ik niet zo goed wat ik ervan zeggen moet. Ook daar zijn woorden misschien wel verdraaid, of misschien nog erger: Woorden in de mond gelegd. (???)

Feit is dat het een geweldige rit was :!:

Misschien moeten we volgend jaar de nacht-fiets-rit worden...

12 nov 2007 23:12

Of met z'n allen het Pieterpad aflopen.

24 feb 2008 22:46

Was zojuist bij wegmisbruikers

24 feb 2008 22:49

Heb alleen het laatste gezien... Met die muts met die Chrysler... :roll:

24 feb 2008 22:51

Erick schreef:Heb alleen het laatste gezien... Met die muts met die Chrysler... :roll:

Grote smurf kwam ook nog even kijken! :?

24 feb 2008 23:08

De wereld is weer een stuk veiliger geworden. Anyway: balen. Sterkte!

24 feb 2008 23:11

waar kan ik dat zien de herhaling op een internet site link? weet iemand dat?

ik heb al lopen zoeken maarniks gevonden, ik werd er op attent gemaakt dat ik ff moest kijken :shock:

24 feb 2008 23:16

drknauf schreef:waar kan ik dat zien de herhaling op een internet site link? weet iemand dat?

ik heb al lopen zoeken maarniks gevonden, ik werd er op attent gemaakt dat ik ff moest kijken :shock:
Vrijdag om 20.30 op SBS6.
Plaats een reactie