Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
07 dec 2007 22:13
..eigenlijk wilde ik dit hier niet online plaatsen, wilde ik het probleem zelf oplossen na alle ellende die ik ook hier op het forum met mijn zielige geklaag heb veroorzaakt... maar ik doe het toch, want ik heb echt jullie hulp nodig!!!
Ik moet een verzekering zien te vinden die mijn 924 onder zijn hoede wil nemen,
-zonder dat er een andere auto bij moet zijn voor dagelijks gebruik
-mag niet leeftijd gebonden zijn ( ik ben nog geen 25! )
Taxatie rapport mag trouwens wel want wilde de waarde wel eens weten van de 924.
iemand een idee...........................?
Ik denk dat ik nu al ruim 15 a 20 verzekeringen erop heb aangesproken, ook de ANWB, maar helaas, er is altijd wel IETS waar ze op afhaken. Als ik niet snel een verzekering vind moet de 924 weg.(ikhooralbepaaldemensenlachen)
07 dec 2007 22:15
Gekke vraag misschien maar hoe heb je het nu (als in : het afgelopen jaar) geregeld dan?
07 dec 2007 22:21
Via mijn exvriend... Die heeft zijn bedrijfswagen opgegeven, een Mercedes Benz Vaneo. Maar nu het uit en over is, en hij een nieuwe baan heeft, kan mijn auto natuurlijk niet op die verzekering blijven staan. Ik heb namelijk geen flauw idee hoelang die Vaneo nog rond gaat rijden onder dat bedrijf aangezien het niet zo lekker liep daar........ Momenteel IS de 924 nog verzekerd, maar aangezien ik geen trek heb in een boete en ik niet meer van bepaalde mensen afhangkelijk wil zijn, ben ik op zoek naar een geschikte Oldtimer verzekering. Maar tot nu toe heb ik meet kans op Verkopen dan op Verzekeren.. Overigens, al zou mijn ex willen dat er weer een andere, nieuwe auto voor in de plaats kwam, dan gaat het niet, want de Caddy waar hij nu mee mag rijden staat op de naam van de Grote Baas...
07 dec 2007 22:30
Heb je
hier al geïnformeerd?
07 dec 2007 22:41
Combinatie pakketje met de inboedelverzekering bij dezelfde verzekeraar doet veel verzekeraars overstag gaan. Van "NEE" naar... "ok".
Neem eens contact op met tussenpersonen. Normaal gesproken niet altijd de goedkoopste oplossing, maar die weten dit soort gevalletjes middels bovenstaande methode er meestal wel doorheen te krijgen bij de grote jongens. In mijn geval ook en toch tegen een scherpe prijs (Aegon).
08 dec 2007 1:24
FROST schreef:..eigenlijk wilde ik dit hier niet online plaatsen, wilde ik het probleem zelf oplossen na alle ellende die ik ook hier op het forum met mijn zielige geklaag heb veroorzaakt... maar ik doe het toch, want ik heb echt jullie hulp nodig!!!
Tja, zou normaal gesproken al gauw advies willen geven, maar dat zou je niet bevallen...
Je hebt al te vaak van velen erg goed advies gekregen... sorry voor deze onaardige woorden.
08 dec 2007 3:15
auto op naam van je vader / moeder zetten.
bouw je alleen geen eigen noclaim op, hoewel ik me afvraag of je dat met een oldtimer verzekering uberhaupt opbouwt.
08 dec 2007 3:55
Ehm, ik ben nog bezig met m'n verzekering, maar ik heb 'm indertijd gekozen vanwege goede voorwaarden (lijkt erop dat dat ook klopt). (dat ik nog bezig ben met m'n verzekering is omdat ik die nodig heb; aanrijding van achter, niet mijn schuld) Ik heb die verzekering indertijd (2jr geleden) bij Van Luin afgesloten. Tot nu te aanradertje dus. En ik denk dat je je auto daar kan verzekeren zonder al te moeilijke voorwaarden.
Succes iig.
08 dec 2007 7:27
Inderdaad bouw je met een old-timer verzekering geen no-claim op.
Althans bij mijn verzekerings maatschappij, gaat op taxatiewaarde en op die waarde wordt geen korting gegeven.
08 dec 2007 9:48
Henk2C schreef: Gekke vraag misschien maar hoe heb je het nu (als in : het afgelopen jaar) geregeld dan?
FROST schreef:Via mijn exvriend... .
Nou dan lijkt me de oplossing voor de hand te liggen ........
08 dec 2007 10:18
nieuwe vriend zoeken...
08 dec 2007 10:31
dank voor de uitleg
08 dec 2007 11:12
Horn schreef:
auto op naam van je vader / moeder zetten. bouw je alleen geen eigen noclaim op
Het is heel gevaarlijk een autoverzekering op naam van de ouders te zetten als zoon/dochter de vaste of regelmatige bestuurder is. De maatschappij vraagt op het aanvraagformulier wie de regelmatige bestuurder is. Als je hier zoon/dochter invult zal de premie ook op deze persoon gebaseerd zijn.
Vul je hier een van de ouders in kan dat natuurlijk, veel maatschappijen vragen ook of er nog andere bestuurders zijn.
Geef je dit niet op dan kan bij schade een ondezoekje ingesteld worden. Als de maatschappij er achter komt dat zoon/dochter de regelmatige bestuurder dan wel eigenaar van de auto is zal de maatschappij zich beroepen op vezwijging en de verzekering nietig verklaren
08 dec 2007 20:07
Marcel B. schreef:Het is heel gevaarlijk een autoverzekering op naam van de ouders te zetten als zoon/dochter de vaste of regelmatige bestuurder is. De maatschappij vraagt op het aanvraagformulier wie de regelmatige bestuurder is. Als je hier zoon/dochter invult zal de premie ook op deze persoon gebaseerd zijn.
Volgens mij is de hoogte van de premie niet één van de gestelde eisen
. Dus is ook de tip van Rob Herfst een goede.
08 dec 2007 20:31
Heh, die mannen wilden mij €3.000 per jaar afhandig maken voor een simpele WA. Toch maar even doorgezet en gevonden...
08 dec 2007 21:13
@Frost: wat wil je eigenlijk maximaal uitgeven voor de verzekering, m.a.w. hoeveel zit er in je spaarvarken?
09 dec 2007 13:37
kijk even op:
http://www.gio.eu/index.asp?catid=1022&action=pag
daar had ik mijn
verzekerd voor 80 euro/jaar
09 dec 2007 13:48
Waarom een oldtimerverzekering?
Je kunt die auto toch ook gewoon via een regulieren verzekering verzekeren? Het is weliswaar een oldtimer, maar voor een oldtimerverzekering moet het voertuig over het algemeen ook als zodanig gebruikt worden en als je er dagelijks in rijdt, wordt dat vaak uitgesloten in de verzekering (doe je het dan toch en je rijdt schade, zou je wel eens een giga probleem kunnen hebben).
En je zult toch ook eens moeten gaan beginnen met het afsluiten van een eigen verzekering! Je betaalt weliswaar meer premie totdat je 25 bent, maar je bouwt ook no claim op. Áls je dan 25 wordt krijg je de no claim-korting die bij die leeftijdscategorie hoort en de aantal schadevrije jaren die je hebt opgebouwd vóór je 25ste wordt er dan vaak bij opgeteld.
Die oplossing via 'je vriend' vind ik trouwens de minste! Dat is gewoon vragen om problemen met je verzekering! Stond de auto dan ook op naam van die ex-vriend? Wist de verzekering van je ex-vriend dat jíj de eigenaar van die auto was en de regelmatig bestuurder van die auto was?
Ik denk/vrees het niet...
09 dec 2007 13:49
Als ik het lijstje van Independer invul uitgaande van een vrouw van 23 met 0 schadevrije jaren en m'n eigen postcode komt er een premie van € 221,= uit. Valt wel mee toch?
09 dec 2007 14:15
Rob Herfst schreef:http://www.rialto.nl/consument/
Kan. Vooral bedoeld voor notoire dronkaards, criminelen en ander prettig volk. Omdat je nou eenmaal WA verzekerd moet zijn is dit zo'n beetje de laatse strohalm.
Niet voor aardige en nuchtere postbodes uit Den Helder
Gewoon even proberen op bijvoorbeeld verzekeruzelf.nl, independer, diks, gio, cb etc.
09 dec 2007 22:39
Vroeger heette Rialto 'Terminus' en toen was dat inderdaad het geval. Juist om dát imago kwijt te raken heeft men de naamsverandering doorgevoerd en is Rialto een verzekeraar (geworden) met een veel breder acceptatiebeleid. Het is nu meer een 'mid stream' assuradeur die ook niet voor 'lastige risico's' terugschrikt...
09 dec 2007 22:47
Ik zie het probleem ook niet, gewoon te verzekeren volgens mij, alleen niet als oldtimer, maar je gebruikt je auto ook niet als oldtimer, so what's the big deal? (behalve dat die premie je natuurlijk wel goed beviel).
Volgens mij kan een WA verzekering nooit de hele wereld kosten, ook niet met jouw leeftijd.
Enne... Caddy, daar rijdt de grote baas in...
Wat is dat voor een bedrijf!?!