Ach mensen, maak jullie aub niet zo druk.
Den Helder heeft niet eens de centen om dit alles op de been te zetten, dan moeten ze al steun krijgen van zandvoort zelf en ik heb zo maar het vermoeden dat die gemeente zijn circuit niet werkelijk kwijt wil
De gemeente van Den Helder heeft een heleboel plannen, deels heel mooi, deels echt STOM gewoon en tot nu toe is alleen de watertoren omgebouwd. Er zouden woningen inkomen, nou, die zijn dus nog steeds niet af omdat er geen centen zijn. Nu wilen ze op de Texelstroomlaan een grote speelplaats maken, die moet in de lente van 2008 klaar zijn. Er kraait geen haan naar een speelplaats; alles in die buurt word toch gesloopt in verband met het hoge Antillianen gehalte.
Nog zo'n punt: achter de Donkere Duinen, dat is een aangeplant bos aan zee, wilden ze een GIGA natuurreservaat gaan maken, met wandelwegen, waterplassen voor vissen en vogels, een informatiecentrum. Ook daar komt waarschijnlijk nix van terecht.
Tot slot ons dierenasiel en vogelasiel: het is echt om te janken!! Nog even en die gebouwen zakken in elkaar van ellende. De gemeente geeft er geen cent aan uit, alles moet van de omliggende bewoners komen. De dieren hebben hier sterk onder te lijden. Zij zitten in tocht, kou, nattigheid en vooral smerigheid omdat er amper schoon te houden valt....
Klinkt allemaal weer super negatief, natuurlijk, Den Helder is wel een leuke badplaats enzo, maar als het aan mij lag dan zou ik toch liever in Bergen of Schoorl willen wonen. Daar haalt de gemeente tenminste niet elke boom om die hoger word dan 2 meter
Zandvoort blijft naar mijn mening dus gewoon daar waar het nu is.
Groetjes,
B.