Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Nieuwe porsche service

28 dec 2007 16:49

kheb een uitnodiging ontvangen :) van de nieuwe "porsche service haaglanden" te Nootdorp om op 2 februari op de openingsreceptie te komen. Wie van het forum heeft deze uitnodiging ook ontvangen en gaat hier naar toe?

28 dec 2007 17:02

Uitnodiging ontvangen - of ik er (op 2 Febr.) heen ga, weet ik nog niet 8)

:idea: ... volgens mij is 1 van de 4 mannen achter PSH ook 'n forummer (Brian :?: )

28 dec 2007 17:22

Of Brian een forummer is weet ik niet :?: maar hij is wel de man achter Karerra .nl en in het verleden ook werkzaam bij de grote porsche dealer hier in Den Haag. De overige mannen zijn monteurs van deze grote porsche dealer.(geweest) :D

28 dec 2007 17:30

Ik zal straks eens kijken thuis of de uitnodiging er ligt.

Zet daar trouwens morgen de P neer voor een beurt.

28 dec 2007 17:38

geen uitnodiging, maar kom wel graag even kijken...

28 dec 2007 17:47

Hier klikken, Hans :!:

28 dec 2007 18:06

ook een uitnodiging gehad
denk niet dat ik er naar toe ga...
ik dacht trouwens dat de RDW geen adres gegevens meer mocht verkopen?

28 dec 2007 18:41

dat vond ik ook al zo vreemd dat van de RDW, maar heb hem ook gekregen.
zo krijg ik altijd post van die opkopers voor een hi-ace die ik nog heb staan, alibaba type's....

28 dec 2007 18:42

Jeroen914 schreef:ik dacht trouwens dat de RDW geen adres gegevens meer mocht verkopen?

Er vanuitgaande dat ze de gegevens inderdaad van de RDW hebben :arrow:

De Stichting RDC mag, als belangenbehartiger voor de automobielbranche, uw persoonsgegevens voor commerciƫle doeleinden gebruiken. Wilt u geen commerciƫle mailing ontvangen, dan kunt u een blokkade laten plaatsen.

... of ze zijn er (ruim) op tijd bij geweest :wink:

Volgens het CBP was/is het per 1 maart 2007 afgelopen met het verstrekken van privegegevens aan de autolobby. 8)

Aangezien o.a. Hans Luna (nog) geen uitnodiging heeft gehad, zou het weleens 'n oude database kunnen zijn :idea:

29 dec 2007 10:08

Nog niets ontvangen :wink: (zal nog wel te kort beschikken over een P) :wink:

29 dec 2007 13:28

Heb hem ontvangen, was ook verbaasd dat ze mijn naw gegevens hebben.
Niet dat ik het een probleem vind want het kan verders geen kwaad.
Denk wel dat ik ga kijken, heb van verschillende hier positieve geluiden gehoord over diegene die daar begonnen zijn.

29 dec 2007 13:33

Eric P schreef:Zet daar trouwens morgen de P neer voor een beurt.

Als ze in februari pas beginnen, ben je hem wel een flinke tijd kwijt. :lol:

03 jan 2008 13:05

Ze zouden al beginnen met sleutelen in januari en inderdaad openen in februari. Ze gaven in december tijdens mijn korte bezoekje (LINK) al aan dat ze ergens adres gegevens van Porsche eigenaren hadden getoverd voor uitnodigingen. ;)

05 jan 2008 14:51

Gert schreef:Als ze in februari pas beginnen, ben je hem wel een flinke tijd kwijt. :lol:

Heb zojuist de P weer opgehaald. Grote beurt gehad met alles erop en eraan. Wat rijdt ie lekker! :D

En van binnen en buiten helemaal schoon. Wat mij betreft een goed adres!

05 jan 2008 17:59

strak schreef: ... dat ze ergens adres gegevens van Porsche eigenaren hadden getoverd voor uitnodigingen. ;)

Mijn adres is niet uit hun toverhoed gevallen ...

06 jan 2008 19:08

Lydia schreef:
strak schreef: ... dat ze ergens adres gegevens van Porsche eigenaren hadden getoverd voor uitnodigingen. ;)

Mijn adres is niet uit hun toverhoed gevallen ...

Die van mij ook niet :? .... Ze wouden alleen de eigenaren in ZH aanschrijven.

Denk wel, daar in de toekomst naar toe te gaan voor onderhoud (ze hebben nog een speciaal luchtfilter voor me klaar liggen), maar ben nu nog met garantie puntjes met de dealer bezig 8)
Plaats een reactie