Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

997 GT 3 - 1:6 model

28 jan 2008 18:22

Was net op Google op zoek naar een plaatje van een 3D Maquette totdat mijn oog viel op een knalrode GT3. Kon het niet laten om de link even aan te klikken...

Blijkt de website van een Franse firma te zijn die zich gespecialieerd heeft in het vervaardigen van Porsche schaalmodellen...1:6 wel teverstaan.

kijk zelf maar eens...wie weet iets voor de komende feestdagen. Kan je partner alvast gaan sparen! :lol:

http://www.dynamicconcept.eu/

28 jan 2008 19:16

Ziet er erg mooi uit :shock: , ook in het wit, zwart en geel.. 2920 Euro's ex.. :cry:

28 jan 2008 20:42

Ik kan het lastig zien, maar volgens mij zit er geen interieur in voor dat geld.

Ik vind het in ieder geval veel geld voor een model, zonder interieur zou ik er niet aan beginnen.

28 jan 2008 20:48

Mooi model met mooie afwerking.

Maar... belachelijk veel geld voor een model zonder interieur, plastic (hars) body en bestaande uit slechts 70 onderdelen. Ongeacht de hoeveelheid handwerk, de geclaimde 42 arbeidsuren per model.

28 jan 2008 22:29

erg vet, maar zou 'm alleen kopen als ik ook een 1:1 model had (dan had ik waarschijnlijk ook genoeg geld daarvoor... ;-))

29 jan 2008 1:02

Nou ik ben al dik tevreden met mijn 1:8 Pocher 993 inclusief interieur en motor

29 jan 2008 10:55

Yoda schreef:Ik kan het lastig zien, maar volgens mij zit er geen interieur in voor dat geld.

Ik vind het in ieder geval veel geld voor een model, zonder interieur zou ik er niet aan beginnen.

Nee idd geen interieur, stond ook op de Porsche Days Francorchamps vorig jaar. Knap, maar wel een beetje (véél) duur :roll:
Plaats een reactie