Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Photoshoot Porsche 996 Carrera

06 mei 2008 14:19

Heren, tijdje terug een shoot gehad met de auto van gast. Gezellig dag gehad en natuurlijk de nodige foto's genomen. Uiteraard hoor ik deze met jullie te delen! ;)

Als er meer mensen zijn die een shootje willen hebben, pm is een optie! :lol:

Een sportauto die je met enige regelmaat tegen komt. Echter niet vaak in een kleur als deze Porsche 911 Carrera. Met ook nog eens prachtige velgen is het plaatje wat mij betreft wel compleet. Deze Porsche heb ik zondag 20 april mogen fotograferen.

Ondanks dat de 911 volgens sommige mensen niet echt exclusief meer is, blijft het gewoon een fraaie bolide om te zien. Deze mkI-serie is sowieso wat minder populair aangezien deze de spiegeleikoplampen heeft. In een rode tint is het echter toch een net wat exclusiever exemplaar dan de normale 911, die meestal zwart of zilver is. Wat kleur betreft een leuke uitgangspositie dus. Wij hebben in de omgeving van Deventer diverse locaties afgereden. Een prachtige omgeving die zich ook heerlijk leent voor een portie lekker autorijden. Vooral zodra je de plattelandsweggetjes opzoekt is het echt genieten geblazen in een Porsche. Een trage auto is het namelijk niet te noemen, een set andere uitlaten zorgt ook nog eens voor een beter geluid dan de standaard 911.

Hieronder enkele foto’s van de photoshoot die deze dag plaatsvond.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De rest van de foto's:

http://www.autogespot.com/item/1650/pho ... 6-carrera/

mod by horn - svp foto's naast elkaar ipv allemaal onder elkaar zetten :salut:

06 mei 2008 15:35

Mooie shoot!

Persoonlijk zou ik #5 1,5 graden tegen de klok in draaien en een beetje stoeien met de hue/saturation van het rode (RGB) channel om het rood terug te krijgen in een aantal van de foto's (neigt naar roze). Tenzij het rood van de auto in het echt ook een beetje verkrijt is en de eigenaar en fotograaf het graag echt houden. :wink:

Zitten leuke composities bij :thumright:!.

06 mei 2008 16:07

Mooie foto's. 't Is dat ik er al zo veel heb van de mijne, maar anders...

06 mei 2008 17:46

Leuke shoot hoor, compli

08 mei 2008 21:37

Mooie FEAUTEAUX!!!

En hij ziet er niet alleen mooi uit,

heeft ook leuk geluidje met Techart uitlaat..
Laatst bijgewerkt door Justin op 08 mei 2008 23:22, in totaal 1 keer bewerkt.

08 mei 2008 21:40

dope shit :wink:

08 mei 2008 23:36

graffiti is GEIL OIP = Only Is Porsche 8)

Afbeelding

08 mei 2008 23:44

Afbeelding

En wat vind je hiervan :?: 8) 8) 8)

Afbeelding

09 mei 2008 0:00

Kan je vertellen dat ik ook niet helemaal rustig stond...

09 mei 2008 0:31

No kidding :shock:

Eerste reactie was ook wel: dat is durven :twisted:
Ik zou der waarschijnlijk in slagen achterwaarts zélf het sop in te rijden, erbovenop :P

Wel zeer mooie foto's.
Ben zelf aan het uitkijken naar leuke locaties om met mijn P een shoot te houden, in Vlaanderen dan wel.

09 mei 2008 0:38

Ik heb vroeger heel vaak zo een speedbootje te water gelaten.
Mijn grootste zorg was dat het een Carrera 2 was, en dat het aan de waterzijde aardig glad was. Dit i.v.m. wegrijden.
Auto stond uiteraard in zijn versnelling, en op de handrem.

Wegrijden ging overigens eenvoudig.

09 mei 2008 9:36

Peter heeft zijn best gedaan zie ik, mooie foto's hoor!!

12 mei 2008 22:31

Mooie shoot met zeer mooie Porsche. Knalrood past wel goed op een sportwagen. De lokatie met het oude bos en die dikke plataan is geweldig! Zo zie je maar hoe klein een modern 911je kan zijn tussen die oude bomen. Kan er zo over filosoferen. Prachtige locaties gekozen jongens!

13 mei 2008 10:19

Mooie shoot, MArcel en Emiel :!:

13 mei 2008 16:27

Mooie wagen.

13 mei 2008 23:36

Leuke fotoshoot :wink:
Plaats een reactie