Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Tuner 9ff is bezig met GT9R

14 nov 2008 15:42

De Porsche GT9 van tuner 9ff is met een top van 409km/u een buitengewoon snel vliegtuig racemonster. Toch moet dat anno 2008 natuurlijk sneller kunnen…

Tuner 9ff lijkt nog niet helemaal tevreden, want volgens de heren van Supercars.net zijn er plannen om met een GT9R te komen. Het is een verbeterde versie van de ’standaard’ GT9 en moet het oude record, dat ook al in handen is van 9ff, verpulveren. Op de rendering zien we een stuk brutere GT9, waarbij vooral de airscoop in het oog springt. Mocht de ontwikkeling van de GT9R spoedig verlopen, dan wordt racen met de GT9R niet uitgesloten. Nu nog coureurs vinden die durven.



Foto zie:

http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=39386

14 nov 2008 19:46

mee eens hoeveel pk zou dat ding hebben?

14 nov 2008 20:13

hijs nog steeds zo lelijk enkelt een andere kleur volgens mij :?

14 nov 2008 20:47

tis net een 911 met een spijker achterkant
AfbeeldingAfbeelding

14 nov 2008 21:05

windtunnel gebakkies :wink:

14 nov 2008 21:12

drknauf schreef:windtunnel gebakkies :wink:


Net als al die prius-modelletjes :shock:

14 nov 2008 21:38

Het eeuwige verhaal van wie heeft de meeste pk's (de grootste l*l) blijft maar doorgaan... welke mafkees gaat er nu serieus 400+ rijden ? Zo nutteloos he... Veel beter zou het .... ach laat maar.. deze discussie is al te vaak gevoerd..

14 nov 2008 21:52

400 is verleden tijd man waneer gaan we vd 500 :wink:

14 nov 2008 21:56

ja lekker voor de volgende keer autobahn rasen.
even serieus : welke idioot zou dat durven rijden op de openbare weg , want ik ga er van uit dat hij ook gewoon op kenteken komt

15 nov 2008 3:02

1120pk, achterwielaangedreven. Succes. De minder potente versie ( om en nabij de 910pk..) had bijna 5 seconden nodig om de 100 aan te tikken. Gokje, nu ligt 5,5 seconden in het verschiet. :roll:

15 nov 2008 6:43

Jort schreef:1120pk, achterwielaangedreven. Succes. De minder potente versie ( om en nabij de 910pk..) had bijna 5 seconden nodig om de 100 aan te tikken. Gokje, nu ligt 5,5 seconden in het verschiet. :roll:


ach man, dat zal toch zeker niet? Dan kan ik 'm bijna bijhouden en jij in m'n nabije kielzog ;-)

15 nov 2008 17:49

Ik denk het wel, totaal niet controleebare vermogensafgifte met giga turbolag gevolgd door giga turbodruk (lees:vermogensexplosie). Beetje het aan/uit principe. Dat gold allemaal al voor de 910pk versie volgens de diverse tests (ook Autovise klokte hem behoorlijk traag tot de 100). Als hij de banden nog op staat te roken staan wij al bij het volgende stoplicht. :lol: :wink:
Plaats een reactie