Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Essen Motorshow 2008 / Auto Retro Barcelona

10 dec 2008 14:02

velen onder ons hebben waarschijnlijk de voorbije weken een dagje in Essen gezeten op de Essen Motorshow.
Voor diegenen die het gemist hebben of die er niet geraakt zijn, heb ik wat fotos op de Liebe zu Ihm website gezet.

Misschien dat iemand onder ons al eens de moeite gedaan heeft om in Barcelona (de Gaudi stad bij uitstek) een bezoek te brengen aan de Auto Retro beurs. Ik heb fotos doorgekregen van een bevriend zwiters journalist die de beurs bezocht heeft.
Dit jaar stond onder andere 60 jaar Porsche centraal, met toch wel enkele heel mooie autos erbij.

Fotos ook terug te vinden op Liebe zu Ihm .

Enjoy

11 dec 2008 15:07

Ik ben Barcelona, Gaudí én Dalí fan, maar was helaas niet in de gelegenheid om naar Barcelona te gaan. Leuk om jouw website te bekijken!

12 dec 2008 13:33

Haak ik even in, mijn foto's van Essen (zowel mooi als lelijk is vastgelegd):
http://picasaweb.google.nl/quattro2309/ ... RKQiUyYB4#

14 dec 2008 13:50

Wij zijn vorige week zondag in Essen geweest. De laatste dag en het was behoorlijk druk.
Veel koopjesjagers, sommigen sleepten halve auto's achter zich aan en hadden hun vriendinnetjes als pakezel bij zich.
Ik heb relatief weinig foto's genomen maar heb toch weer genoten van een aantal leuke modellen :wink:

Afbeelding

tzt plaats ik nog wel wat foto's.
Plaats een reactie