Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

mooie website

24 maart 2009 13:51

www.sierramadrecollection.com Voor de oudere 911.

24 maart 2009 16:57

:thumleft: ze hebben best veel daar... thnx. staat in de favo's

24 maart 2009 17:22

ingo schreef::thumleft: ze hebben best veel daar...

... maar echt goedkoop zijn ze niet :idea:

24 maart 2009 17:38

Het zijn dollars Olaf. :D

24 maart 2009 17:48

Daar staat echt mooi spul :!:

24 maart 2009 18:23

aher schreef:Het zijn dollars Olaf. :D

... moet je de onderdelen dan niet van Dollar-Land naar ' Euro-Land verschepen :?: :roll:

Dollar x 74% = Euro :arrow: ... tel er eens BTW - Invoerrechten en verzendkosten bij op ... :idea:

24 maart 2009 18:31

Het is vaak als je spullen in amerika besteld dat je uit eindelijk duurder uit bent dan in nederland of duitsland :!:

24 maart 2009 18:35

Ze hebben er nu eenmaal zaken die je elders niet kunt krijgen; ik heb er voor mijn auto e.e.a. gekocht en ben best creatief geweest met de zendingen maar toch meestal onderschept bij de douane.

24 maart 2009 23:52

Ik heb via hen ooit lederen bagageriemen gekocht voor op de achterbank. In die tijd nog via ebay. Mooie site met leuke gadgets/dingen.

25 maart 2009 14:03

gast schreef:Informeer eens of de BTW er af kan in Dollarland?

je hoeft de btw ook niet in dollarland te betalen maar in je eigen land :idea:

26 maart 2009 1:43

Over het algemeen zijn de prijzen in de US altijd zonder BTW (sales tax)
Sales tax wordt alleen gerekend als het binnen de staat (van de verkoper) wordt verkocht, je hoeft er dus niet eens specifiek om te vragen...

26 maart 2009 18:04

gast schreef:jaja, "over het algemeen"'

zelfs in de supermarkt... algemeen genoeg?

en in de "us"' De wereld is groter dan de US

geld voor alle landen buiten de EU
binnen de EU betaal je de BTW in het land van herkomst (tenzij je zelf een btw nummer hebt). Daar staat tegen over dat je hier geen BTW/invoer hoeft te betalen

gast schreef:niet iedereen weet dat ie geen BTW hoeft te betalen en ik heb deze ervaring al een paar keer gehad.

ik heb nog het NOOIT gehad dat ik salestax hoefde te betalen op een bestelling in de US
Iedere ondernemer in de VS weet dat 'ie geen salestax hoeft (mag) rekenen als 'ie buiten z'n eigen staat levert...
Plaats een reactie