22 apr 2009 15:43
22 apr 2009 16:39
22 apr 2009 16:46
22 apr 2009 16:49
22 apr 2009 17:03
amandus schreef:
Overigens De schuldige zou ON-Topic voor mij ook zijn degene die zn salaris betaald .
22 apr 2009 17:11
22 apr 2009 17:19
22 apr 2009 17:20
22 apr 2009 17:22
mijn vriend Google schreef:Twintig jaar management in veertig bedrijven
Interim-bestuurders zijn lieve mannen en vrouwen die harde beslissingen nemen. Uit betrokkenheid bij mensen (en goed betaald, natuurlijk) treden zij tijdelijk in de rol van sheriff, die de stabiliteit in een organisatie moet herstellen. Eén zo’n vreemde vogel is Albert Krielen uit Ravenstein (bij Nijmegen). In de afgelopen 20 jaar werkte hij bij meer dan 40 verschillende bedrijven, in binnen- en buitenland. Zijn ideeën haalt hij vooral vanaf de werkvloer.
22 apr 2009 17:26
22 apr 2009 17:27
Mijn goede vriend Google die over deze man ook schreef:In verschillende interviews op zijn eigen site beweerde Krielen (62) onder meer jarenlang piloot voor de KLM en de SLM te zijn geweest, topfunctionaris van Philips in Japan, wethouder in Rotterdam en topvolleyballer.
In een recente, door Krielen geautoriseerd interview laat hij onder het kopje ‘bijzonder’ optekenen de bedenker te zijn van de fameuze reclameleus ‘Ik ga bij Japie wonen, want daar hebben ze King Corn’. Verder zou hij bevriend zijn geweest met prins Bernhard en eind jaren zeventig met hem een wildlifefilm hebben gemaakt.
KLM en Philips stellen Krielen niet te kennen, en bij de gemeente Rotterdam _waar hij zegt namens de PvdA wethouder te zijn geweest en ‘daar afgeknapt op de stroperigheid van de politieke en ambtelijke besluitvorming’ - is hij evenmin bekend.
De bedenker van de in 1969 (Krielen was toen 22) beroemd geworden reclamekreet voor King Corn’, was Jim Prins, zegt Pim Reinders van stichting het ReclameArsenaal. ‘Het voorverpakte brood van King Corn werd zelfs even het meest verkochte brood van Nederland.” De claim van Albert Krielen doet hij af als ‘onzin’.
Chris Mast, autoriteit op het gebied van het Nederlandse topvolleybal door de jaren heen en schrijver van boeken over volleybal: ‘Ik heb nog nooit van hem gehoord.”
Bij de Surinaamse Luchtvaart Maatschappij (Surinam Airways) in Paramaribo zeggen ze Krielen evenmin te kennen. Bij de AVRO, waar Krielen als correspondent zou hebben gewerkt, kunnen ze zijn naam niet terugvinden.
Krielen is afgelopen vrijdag door dagblad de Gelderlander dat op de onregelmatigheden was gestuit, gevraagd te reageren, maar hij weigerde dat ook na herhaald aandringen. Wel verdwenen afgelopen weekeinde alle artikelen over zijn arbeidsverleden van Krielens eigen website.
Ook de Nijmeegse PvdA-fractievoorzitter Rutger Zwart deed onderzoek naar Krielen en stuitte eveneens op kennelijke onwaarheden in diens eerdere uitlatingen. ‘Hij is gewoon een pathologische leugenaar” , zegt Zwart. ‘Het is ongelooflijk dat destijds zijn cv niet is gecheckt bij zijn komst in 2002 en dat hij jarenlang kon blijven zitten.”
22 apr 2009 17:30
DeniS2 schreef:vervolg: handige functie dat je melding krijgt dat er ondertussen posts zijn geplaatst
DeniS2 schreef:@horn: adviesbureau GITP (wel genoemd) en dankzij google leer je dat ze oa werving en selectie doen
22 apr 2009 17:49
horn schreef:Helaas heeft hij zijn linkedin account afgeschermd
22 apr 2009 18:37
22 apr 2009 18:52
gast schreef:eerst krijgt hij een soort proeftijd van een jaar meen ik. Daarin moet zijn werkgever beoordelen of hij voldoet en mag blijven. Toch? En wat gebeurt, deze leugenaar mag blijven want; kennelijk doet ie zijn werk goed. (of die ambtenaren eikels letten totaal niet op )
Vervolgens doet de man een jaar of 8 zijn werk totdat er mot ontstaat met zijn werknemers. En dan gaan de dames en heren daar pas aan degelijk onderzoek doen.
Mijns inziens NET zo verwerpelijk als het liegen van meneer Krielkip zelf.
22 apr 2009 20:03
22 apr 2009 20:49
amandus schreef:Vind persoonlijk als men liegt geen hoge ambtelijke positie mag bekleden. Maakt mensen onbetrouwbaar en hebben geen voorbeeld functie meer
22 apr 2009 21:47
22 apr 2009 21:51
22 apr 2009 22:17
horn, die al uren geleden schreef:Charles Swietert syndroom.
22 apr 2009 23:53
gast schreef:horn schreef:Tja, als ik in 20 jaar bij 40 bedrijven zou hebben gewerkt zou ik ook in de war raken als ik mijn cv moest opstellen
LOL
maar waar het mij een beetje om gaat:
eerst krijgt hij een soort proeftijd van een jaar meen ik. Daarin moet zijn werkgever beoordelen of hij voldoet en mag blijven. Toch? En wat gebeurt, deze leugenaar mag blijven want; kennelijk doet ie zijn werk goed. (of die ambtenaren eikels letten totaal niet op )
Vervolgens doet de man een jaar of 8 zijn werk totdat er mot ontstaat met zijn werknemers. En dan gaan de dames en heren daar pas aan degelijk onderzoek doen.
Mijns inziens NET zo verwerpelijk als het liegen van meneer Krielkip zelf.
23 apr 2009 8:28
23 apr 2009 8:58
23 apr 2009 10:08
23 apr 2009 14:10