Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
25 jun 2009 14:53
De nieuwe Boxster is dus een VW
Eerst maar eens zien of Porsche in 2013 nog bestaat.
Niet pessimistische hoor, gewoon gezond verstand
25 jun 2009 15:30
...Inspiration and the design philosophy behind the new Spyder, comes from the first Porsche 550 Spyder...
Ik dacht dat de Boxster daar al op gebaseerd was
Hoe vaak kan je iets uitmelken
25 jun 2009 20:29
Volgens
petrolhead komt de vw uitvoering niet en is de komst van audi en porsche varianten nog onzeker. Maar ff afwachten wat er gaat gebeuren dus, denk op dit moment dat een 4 cylinder in de boxster lepelen een meer rendabele optie is voor porsche
30 jun 2009 21:41
er staat ook een artikel over de spyder in de nieuwe RS magazine. Volgens mij een combi project, maar VW zag het project niet zitten en heeft het geschrapt.. Vaag dat nu dit artikel de kop opsteekt, al moet ik eerlijk bekennen dat ik DIT een lelijk gedrocht vind
30 jun 2009 22:46
er staat ook een artikel over de spyder in de nieuwe RS magazine. Volgens mij een combi project, maar VW zag het project niet zitten en heeft het geschrapt.. Vaag dat nu dit artikel de kop opsteekt, al moet ik eerlijk bekennen dat ik DIT een lelijk gedrocht vind
moet je die voorkant zien, die wagen lacht je gewoon uit, dat is een echte permagrin
30 jun 2009 23:05
Ik vind hem wel gaaf maar hij zal er nooit komen denk ik.
01 jul 2009 19:52
Leuk, maar dit is toch gewoon een gepimpte Boxster. No big deal...
02 jul 2009 11:48
roenkie schreef:Volgens
petrolhead komt de vw uitvoering niet en is de komst van audi en porsche varianten nog onzeker.
Het voortbestaan van Porsche zelf is IMHO onzeker.