Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Speedflip

24 aug 2009 22:12

Dient natuurlijk alleen om je kenteken sneeuw- of moddervrij te maken... :^:
http://www.speedflip.nl/

Re: Speedflip

24 aug 2009 22:13

flitsende gadget :wink:

24 aug 2009 22:15

Maar dan moet je nog steeds zelf op blijven letten :?: :roll:

24 aug 2009 22:21

Moet voor een electronica wizzkid peuleschil zijn om signaal van ..........om te zetten :mrgreen:

24 aug 2009 23:10

http://www.plateflipper.com/

Een iets goedkopere versie.

24 aug 2009 23:13

sapperdeflip :mrgreen:

24 aug 2009 23:24

veel leuker om dat ding te monteren op de auto van die vreselijke buurman en als hij dan 's ochtends wegrijdt even zijn achternummerbord omklappen. krijgt-ie een leuke boete... :twisted:

25 aug 2009 0:02

Helaas zwaar verboden om op je wagen te hebben...

Horn, ga gewoon verhuizen! :ba:

"Zoek je wraak, delf dan twee graven."

25 aug 2009 7:32

was hypothetisch...

25 aug 2009 7:39

esgigt schreef:Helaas zwaar verboden om op je wagen te hebben....

Zou ook zo een "flipper" willen monteren ,
heb geen benul wat de straffen hier in Belgie (zullen) zijn bij het betrapt worden .
Dus .....
beter niet doen ,
gr Diablo

25 aug 2009 17:25

Als ik boetes krijg is het op plaatsen waar mobiel gecontroleerd wordt en ik ze niet vantevoren zie staan. In dit soort gevallen heb je dus niets aan de speedflip. Redelijk overbodig speeltje in mijn ogen :roll:

25 aug 2009 19:30

je kan beter een nummerbord van een andere auto schroeven en dat op je auto zetten. :mrgreen:

25 aug 2009 19:46

:idea:
Er zijn hier op het forum nog een paar nachtblauwe cabrio's :twisted: :mrgreen:

25 aug 2009 19:56

horn schreef:je kan beter een nummerbord van een andere auto schroeven en dat op je auto zetten. :mrgreen:

zolang ze die glimmende velgen niet op de foto zien zou het kunnen werken :mrgreen:

25 aug 2009 20:25

Jorn schreef:http://www.plateflipper.com/

Een iets goedkopere versie.

Als je in de VS woont wel.... :wink:

25 aug 2009 20:26

Ewout schreef:Als ik boetes krijg is het op plaatsen waar mobiel gecontroleerd wordt en ik ze niet vantevoren zie staan. In dit soort gevallen heb je dus niets aan de speedflip. Redelijk overbodig speeltje in mijn ogen :roll:

Ben ik niet met je eens.... Als ik een keer lekker los wil midden in de nacht op een lege snelweg dan klap ik 'm gewoon om en klap 'm pas weer omhoog als ik een legale snelheid rij of als ik politie zie. Dus je moet effe "nét andersom" denken :wink:

25 aug 2009 20:29

En wat doe je als je staande gehouden wordt?
Dan komt je kenteken niet overeen met die in je papieren...

25 aug 2009 21:02

Heeeeeel lang geleden (dus inmiddels verjaard :wink: ) heb ik zoiets zelf op mijn motor geknutseld.
In de ene stand was het nummer XX-XX-74 en in de andere stand XX-XX-14
De achterliggende gedachte was dat de agent bij aanhouding zou denken: huh, heb ik 't daarnet verkeerd gezien toen ik achter hem aan reed?

Het was niet gemakkelijk om deze constructie onzichtbaar te bouwen op een motor.
Toen ik een ritje maakte met het prototype, passeerde ik een burgerauto met agenten erin.
Omdat ik tevoren gecheckt had wat de strafmaat was (maximaal 2 jaar gevangenis of 10.000 gulden boete of zoiets) ben ik gauw volgas doorgereden omdat ik niet zeker wist of de plaat goed hing.
Enkele dagen later een bon in de bus voor te hard rijden. De constructie maar weer snel gedemonteerd .......

27 aug 2009 9:24

Rad911 schreef:En wat doe je als je staande gehouden wordt?
Dan komt je kenteken niet overeen met die in je papieren...

Snap ik niet? Zit toch gewoon mijn eigen kentekenplaat op?? Ik zou er dan geen plaat achter doen, maar schroef gewoon de originele plaat op het kantelbare gedeelte... Naar beneden klappen tijdens "speeden" en omhoog klappen als je normaal rijdt.

27 aug 2009 9:44

ging over het plaatsen van een andere - willekeurige - nummerplaat op je auto, mijn opmerking.

27 aug 2009 13:35

M a r c schreef: Dus je moet effe "nét andersom" denken :wink:

Ik ben zo'n brave modelburger dat een dergelijke snode gedachte niet eens in mij opgekomen was.
Je hebt daar overigens wel een punt. :idea:

27 aug 2009 22:58

Het leven is zo saai als je alles volgens de regels en wetten moet doen... Je mag al zo weinig in dit land :wink:

27 aug 2009 23:12

bijvoorbeeld... op je 13e rond de wereld zeilen... :popcorn:

30 aug 2009 10:23

horn schreef:bijvoorbeeld... op je 13e rond de wereld zeilen... :popcorn:

:lol: Het ergste is dat iedereen daar nu al weken over aan het debatteren is.... :scratch: Stuur dat kind naar school en hou erover op, wat een gedoe zeg :flush:

:popcorn:

30 aug 2009 13:08

Je mag hem van de wet natuurlijk niet gebruiken om flistpalen te ontlopen !

Je mag ook niets meer tegenwoordig :mrgreen:

JM
Plaats een reactie