Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
02 okt 2009 18:54
ERP/Veghel - De 49-jarige Erpenaar Herman van Laanen is donderdagmiddag waarschijnlijk niet om het leven gekomen door een noodlottig ongeval, maar door een met opzet veroorzaakte aanrijding.
Dat sterke vermoeden heeft althans de politie na verhoor van verschillende getuigen van het ongeval op de weg tussen Erp en Uden. Een 21-jarige man uit Venlo werd donderdagavond al aangehouden. Hij bestuurde de zwarte Audi cabriolet die bij de aanrijding betrokken was. De politie denkt dat hij uit was op verzekeringspenningen.
Van Laanen reed rond 17.00 uur richting Uden, toen plots vanaf rechts, vanuit een onoverzichtelijke zijstraat, de zwarte Audi opdook. De audi schampte de TNT-bestelwagen van Van Laanen, die hierdoor de macht over het stuur verloor. Hij kwam met een klap in de sloot terecht en overleed ter plekke aan zijn verwondingen.
Volgens getuigen heeft de Audi de bestelwagen opgewacht en is hij uit stilstaande positie hard opgetrokken toen een botsing niet meer viel te vermijden. Een eerdere poging om tegen een rode bestelbus aan te rijden mislukte, omdat de bestuurder van deze wagen nog net op tijd kon remmen. De politie is overigens nog op zoek naar deze automobilist en andere mensen die getuige zijn geweest van de gedragingen van de man uit Venlo.
Triest voor de Familie.
02 okt 2009 19:10
Wat een krankzinnig verhaal. Dat wordt minimaal 80 uur schoffelen.
02 okt 2009 21:34
Pfff.....
02 okt 2009 21:36
Zou wel een heel erg triest verhaal zijn als dit waar is. Laten we pas oordelen als het onderzoek is afgerond.
02 okt 2009 22:12
ik ken wel meer van die verhalen, maar dan zonder dodelijke afloop. 't zou me niks verbazen als het idd zo gegaan is.
02 okt 2009 22:16
Mij dus ook niet. Petje in rotte Audi cabrio heeft van een vriendje gehoord hoe hij geld kan verdienen. Hopen dat ze die gast echt een hele harde douw geven. Maar goed dat zal dus wel niet...
02 okt 2009 22:20
nou, het feit dat hij het iets eerder bij een ander busje heeft geprobeerd zal wel helpen bij een veroordeling... hoop ik.
02 okt 2009 23:10
horn schreef:nou, het feit dat hij het iets eerder bij een ander busje heeft geprobeerd zal wel helpen bij een veroordeling... hoop ik.
Mits ze deze kunnen vinden.
02 okt 2009 23:21
Vroeger zaten boefjes in een BMWtje.
02 okt 2009 23:30
Maarten schreef:Mij dus ook niet. Petje in rotte Audi cabrio heeft van een vriendje gehoord hoe hij geld kan verdienen. Hopen dat ze die gast echt een hele harde douw geven. Maar goed dat zal dus wel niet...
Ik hoop toch echt dat deze mafkees er niet zo makkelijk vanaf komt. Dit is toch te belachelijk voor woorden? Ken deze praktijken, eerder over gehoord, maar nu zie je hoe deze boerenslimme trucjes fataal kunnen aflopen.
02 okt 2009 23:57
Zal heus een flinke waarschuwing krijgen dat hij zoiets nooit meer mag doen als hij al gepakt wordt.
03 okt 2009 6:53
oke, dan is het goed...
03 okt 2009 10:36
Zo is een auto écht een moordwapen
.
Rad911 schreef:Zou wel een heel erg triest verhaal zijn als dit waar is. Laten we pas oordelen als het onderzoek is afgerond.
Helemaal mee eens. De omstandigheden waren echter direct zo verdacht dat meteen nader onderzoek is ingesteld en hij is aangehouden.
Het slachtoffer is de zwager van een collega van mijn vrouw.
03 okt 2009 12:35
Ik geef wel toe dat de verdachte de schijn tegen heeft
Wat een gruwelijk verhaal dit.
03 okt 2009 19:48
vroeger zeten boefjes in bmwtjes.....
dat klopt en nu in een porsche
maar hoop nie dat de dader alleen hoeft te schoffelen. paar jaartjes recreatie in de bajes moet dat gajes.
04 okt 2009 8:42
In de krant van wakker Nederland staat dat de bestuurder van het andere busje zich reeds gemeld heeft.
04 okt 2009 8:57
Oppakken en als hij het gedaan heeft ergens aan een boom binden en langzaam laten creperen, sorry geen respect voor zulke lieden.....
04 okt 2009 9:24
ach, als er alleen blikschade is en het 'lukt' is het op vele verjaardagen een stoer verhaal. nu er een dode bij valt is het plotseling erg. Begrijp me goed - ik betreur heel erg dat er een dode bij gevallen is en vind ook dat de dader zwaar gestraft moet worden. Ik heb echter dergelijke verhalen al veel vaker gehoord en toen deed nooit iemand er zo strikt en afwijzend over... (niet hier overigens)
04 okt 2009 9:37
Daarom vinden sommige mensen mij ook irritant op verjaardagen
04 okt 2009 10:03
Het moedwillig veroorzaken van een ongeluk is altijd misdadig gedrag en ook al vallen er geen gewonden, dan nog mogen we allemaal via onze verzekeringspremie geld afdragen aan deze misdadigers.
On topic. Ik zag bij nu.nl dat het om een A4 cabrio ging. Daar rijdt, helaas, hier in Amsterdam vaak een bepaald soort publiek in.
04 okt 2009 10:11
Cultuurverrijkers heten die officieel geloof ik
04 okt 2009 11:38
Geen respect voor dit soort "grappen" of er nu wel of geen slachtoffers bij vallen.... is gewoon fraude. Betalen wij met z'n allen aan mee. Nu valt er ook nog een onschuldig slachtoffer door dit soort tuig
Van mij mogen ze die meteen opknopen