Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
29 okt 2009 16:50
Niet slecht... #valt achterover van verbazing#
En is dit de auto die voor rond de € 60.000 moet doen?
Ik wil'em testrijden!!!!
29 okt 2009 16:52
Ziet er op de foto's iig erg goed uit.
29 okt 2009 16:56
Best mooi, maar wel een hoog AM gehalte.
29 okt 2009 16:58
Iets fout met AM? Schitterende lijnen hoor die AM's...
29 okt 2009 17:00
helemaal niet verkeerd, niet helemaal zeker van de achterkant, beetje Laguna coupe
29 okt 2009 17:46
Wow...Wat een stoere en mooi gelijnde bak!
that's the way a front engined sportscar should look like!
(vrije interpretatie van een tekst die ik ze al bij Topgear hoor uitspreken)
Dat zou een mooie aanvulling op het Porsche-gamma zijn: een sportauto tussen de 911 en Panamera in: ruimer dan een 911, kleiner dan een Panamera, maar wel helemaal Porsche.
29 okt 2009 23:15
Nee, toch... Porsche 928 made in Taiwan?
30 okt 2009 8:29
niet lelijk, maar zeker niet zo onderscheidend als ik zou hopen voor een merk als Porsche.
30 okt 2009 9:21
Ik vind het meer een Corvette dan een Porsche vooraan
30 okt 2009 9:51
Mooie auto, maar ik vind het een beetje van alles wat. Niet echt een Porsche als je het mij vraagt.
30 okt 2009 10:14
Best mooi hoor, maar als Porsche echt deze richting uitgaat, wordt het toch wel erg eenheidsworst, geen enkel authentiek element van Porsche blijft zo over.....
30 okt 2009 10:27
esgigt schreef:Niet slecht... #valt achterover van verbazing#
En is dit de auto die voor rond de € 60.000 moet doen?
Ik wil'em testrijden!!!!
With this is mind, expect the 928 to be pitched between £65,000 and £90,000 – enough to safely undercut its Ferrari and Aston rivals when it goes on sale in 2012.
Ik vrees dat je eerder aan het dubbele zit met de BPM erbij.
Of zou deze dan al afgeschaft zijn?
30 okt 2009 11:10
Mensen zien wat ze willen zien, en liefde maakt blind. Trouwens Porsche ben ik nog niet zat, zeker de echte Porsches niet.
Wagen heeft trekjes vooraan van de Corvette en achteraan van de Maseratti Grandsport en de daklijn achteraan is van een DB9, ze hebben blijkbaar weinig inspiratie bij Volkswagen tegenwoordig. Gelukkig is het schildje van Porsche zo bekend dat de mensen er nog een Porsche in herkennen.
Vind het trouwens wel een mooie wagen, maar echt oer-Porsche kenmerken zijn er mijn inziens niet echt in te vinden. Als je hem afzet tegenover een Cayenne en een Panamera misschien wel, maar van een 911 of 356 is er mijn inzins niets te bespeuren.
30 okt 2009 12:43
Het nieuwe opperhoofd van Porsche heeft als doel 2x zoveel auto's te gaan verkopen.
Toen ik dat las vreesde ik al dat dit eraan zat te komen.
Van die modellen die nauwelijks te onderscheiden zijn van andere merken.
Laten we hopen dat de 911 gewoon blijft bestaan, maar buiten dat kunnen we vanalles verwachten.
30 okt 2009 12:56
ppp 356 schreef:ze hebben blijkbaar weinig inspiratie bij Volkswagen tegenwoordig.
Volgens mij is dit nog een artist impression (lees: Photoshop) en geen officieel Porsche materiaal.
30 okt 2009 17:24
Cayenne nog wel, maar een 911
Het feit dat men nu al vind dat de trekjes van een Cayenne typisch Porsche zijn, bevestigd alleen maar dat Porsche een merk is geworden zoals BMW, Mercedes Audi enz.......... eenheidsworst dus.
Als je een 997 naast een 356 zet kan zelfs een blinde nog zien dat deze wagens familiebanden heeft. met de Cayenne en Panamera is het ver te zoeken.
30 okt 2009 17:57
Buiten de lampjes hebben ze ook hetzelfde logo
Waar beweer ik trouwens dat Porsche er niets van snapt???????????????
Zeg alleen dat Porsche niet meer moet claimen dat ze bouwer zijn van exclusieve sportwagens. Sportwagens kan je de Cayenne en Panamera niet noemen, en exclusief zijn ze al niet meer sinds de 996 op de markt is gekomen.
Ben een redelijk groot Porschist, rij al bijna de helft van mijn leven met Porsche, en zal waarschijnlijk daardoor meer problemen hebben met de koers die Porsche (Volkswagen) aan het varen is dan de doorsnee Porsche rijder.
31 okt 2009 1:53
Ik vind hem mooi!
Als het een photoshop is: jammer, veel mooier dan panamera. Ik vind het zeker een stap ik de goede richting , misschien wel sowieso een mooie P.
Zou het wel leuk vinden als P er een (echte) sportwagenlijn naast brengt met de V8-motor voorin(ja mijn P hart ligt bij de boxxermotortjes achterin), vindt een V8(luister naar die Corvettes en AM's in GT series tegenwoordig) met open uiltaatsysteem in sportwagens meestal megabruut en helemaal als het van Porsche zou komen.
Kunnen veel zakenmannen hun AM, Maserati, etc. droppen en deze aanschaffen...(naast hun 911 ja).Kunnen ze met extra winst weer meer investeren in de pijler van hun merk(recht van bestaan is nog steeds 911 toch, zonder dit valt het imago in het water m.i.).
Kortom, zou een goede stap in de richting zijn voor de opvolger van de 928!
31 okt 2009 15:00
Is inderdaad een beetje een allergaartje, maar daarom niet minder mooi.
Mocht Porsche aan zoiets werken, dan wordt het vast wel een mooie wagen die er ook als een echte porsche uit zal zien.
01 nov 2009 11:21
ik vind 'm wel mooi. maar telkens als ik de laatste jaren een nieuwe niet-911 zie uitkomen besef ik weer hoeveel geluk ik heb met mijn ouw karretje, het wordt alleen maar méér waard als oer-porsche
01 nov 2009 15:33
dream on.
01 nov 2009 17:33
dromers bepalen maar al te vaak de toekomst en loop der geschiedenis.