05 nov 2009 11:36
05 nov 2009 11:40
05 nov 2009 12:04
05 nov 2009 12:30
05 nov 2009 12:48
05 nov 2009 13:22
05 nov 2009 15:07
05 nov 2009 15:16
05 nov 2009 15:44
05 nov 2009 16:05
05 nov 2009 16:41
05 nov 2009 19:40
05 nov 2009 19:50
05 nov 2009 21:32
05 nov 2009 22:34
06 nov 2009 0:23
Jeroen914 schreef:Smoelt goed. Geinige her-introductie van de speedster-humps
De 'gewichtsbesparing' valt een beetje tegen. Die 80kg kan je ook wel uit een standaard Boxster slopen zonder dat je er last van hebt en dan hou je een praktisch/functioneel dak
Alle totaal irrelevante verwijzingen naar historische modellen komt me nu echt wel de strot uit (reclame filmpje van de Panamindra spant de kroon)
Per saldo dus meer een hype uitvoering dan een echte hardcore Boxster...
Jammer
06 nov 2009 0:25
06 nov 2009 0:46
Mark Nauta schreef:Ben ik niet geheel met je eens. Ik vind het juist erg knap gedaan. Ding is 80 (!!!) kilo lichter en beschikt nog gewoon over electrische ramen, airco, 6 airbags, ABS, PSm etc.
Ik vind dat best impressive!
Daarnaast heeft ie leuke verwijzingen naar het verleden
06 nov 2009 0:56
06 nov 2009 1:08
gast schreef:geen wonder dat je hem (bijna) niet ziet met dak. Dat ding wil je echt niet zien met dak erop. Zonder is het een bjoetie maar met
en er komt ook een kleintje bij:
http://www.zibb.nl/10259824/Auto/Auto-n ... ember_2009
kan PPP Paul weer reageren
06 nov 2009 1:11
Jeroen914 schreef:(op deze manier) verwijzen naar het verleden is alleen nodig als je in het heden niks te bieden hebt wat voor zichzelf spreekt...
De marketing machine draait weer overuren en iedereen vreet het voor zoete koek
06 nov 2009 1:11
13 jan 2010 10:47
13 jan 2010 12:49
13 jan 2010 16:50
ppp 356 schreef:Vanavond de opening van het auto-moto salon in Brussel.
Nieuwe Aston-Martin Rapide , maar ook de 911 Turbo cabrio, 997 MK2 GT3RS en de Boxster Spyder. Mischien eens kijken of ik de GT3RS niet kan inruilen voor zo'n namaak Spyder.