Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: geen verbaal ondanks toegeven dader

19 nov 2009 9:44

Je kan wel zoveel zeggen. Dat is nog geen bewijs.
Omgekeerd: Als hij zou zeggen dat hij niet te hard heeft gereden, zou de politie dan geen onderzoek meer moeten doen naar de snelheid tijdens het ongeluk :?:

Blijft balen voor die gozerT, engeltje op zijn schouder gehad, dat dan weer wel.

19 nov 2009 9:52

Ferrari WA :?:
Terwijl je vrij goed een aangepaste verzekering kan sluiten voor zo'n mooi weer speeltje :bang:

19 nov 2009 11:01

Zielig voor die jongen. Zelf veroorzaakt. Dat dan weer wel.

Wat een sensatiestukje om daar Christiano Ronaldo bij te halen. Denk dat er wel meer mensen hun ferrari gecrasht hebben zonder het leven te laten... :?

Frederico Kroymans bijvoorbeeld...

Afbeelding

19 nov 2009 12:49

Hij ook wel echt stuk ook... :oops:

http://www.autogespot.com/nl/item/5686/ferrari-tegen-vangrails-volledig-afgeschreven-update.html

19 nov 2009 12:55

Open als het kan, dicht als het moet. Wel weer het juiste gevoel om 's nachts open te rijden.

19 nov 2009 14:24

Ik vraag me af of hij open heeft gereden of dat het dak er tijdens de crash uit is gewipt en een eigen leven is gaan leiden.

19 nov 2009 15:42

Beetje polijsten en je ziet er niks meer van! :shock:

19 nov 2009 16:14

"hij wilde de auto op den duur weg doen om een eigen huis te kopen"

Een stacaravan op de Veluwe :?: :roll:

jippie voor deze heer, maar het komt allemaal een beetje ondoordacht over.

19 nov 2009 18:22

Z'n leeftijd en wa + casco lijkt me sowieso erg lastig. Hebben die verzekeraars blijkbaar toch gelijk :?

22 nov 2009 19:05

gast schreef:In het kort komt het erop neer dat hij wilde kijken hoe de auto reageerde op het maken van veel toeren. "Ik had vrij baan en heb de wagen eens flink op z'n staart getrapt.

en? hoe reageerde ie op toeren maken.... Moet je daarvoor té hard een bocht induiken...? :scratch:
Plaats een reactie