Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Groet van porscherijders

06 jan 2010 16:30

Leuke artikel gevonden over het groeten van Porsche rijders...

http://naples.porschedealer.com/The-Porsche-salute-Anybody-still-doing-it/5085/news.php

Re: Groet van porscherijders

06 jan 2010 18:00

...Our research also suggests that among Porsche friends, flashing your middle finger, also referred to as “the good finger,” is considered a friendly greeting...

zie je nou wel... :^:
Laatst bijgewerkt door Jeroen914 op 06 jan 2010 18:02, in totaal 1 keer bewerkt.

06 jan 2010 18:01

:finger:

Wie past hem even aan zodat we ook online passend kunnen groeten. :thumleft:

06 jan 2010 18:42

Trouwens, als je zo'n gebaar in Engeland maakt...

Afbeelding

...dan krijg je zeker geen smile terug :)

06 jan 2010 19:27

When you see a Porsche on the road, say hello first. A true Porschephile will appreciate it!"

..... :ass: :drive: :thumleft:

06 jan 2010 20:42

RB911 schreef:Wie past hem even aan zodat we ook online passend kunnen groeten

Gewoon 2 naast elkaar zetten :finger: :finger:

06 jan 2010 20:47

ik zwaai alleen naar oudjes. de rest snapt het toch niet.

06 jan 2010 20:51

:wink:

06 jan 2010 20:53

Ik groet alleen als ik met de brommer onderweg ben. :oops:

06 jan 2010 20:54

Afbeelding :scratch: :mrgreen:

06 jan 2010 20:57

ja? oh een oudje. lache :cry:

06 jan 2010 21:12

Sorry hoor Wolf, dat je hem niet leuk vond, volgende keer beter :!:

06 jan 2010 21:39

pray&hope :twisted: :wink:

08 jan 2010 11:00

ik zwaai alleen naar oudjes. de rest snapt het toch niet.

boxster gasten zeggen nog wel 'ns dag, maar nieuwe 911 (996,997, niet GT3 ed) eigenaren lijken wel blind :roll: ik vrees dat het gewoon een ander publiek is natuurlijk, en lang niet allemaal pur sang liefhebber, maar ook wat ouwe zakken/snobs met teveel geld...

GT3(RS) kerels zouden dan weer bijna uitstappen om een hand te komen geven :thumleft: ik heb 'ns 20km gespeeld op de autosnelweg met een oranje GT3RS. Hij had vlot weg kunnen rijden, maar in plaats daarvan hebben we gewoon gezellig 160-200 gedaan tot ik eraf moest :drive:

meningen anyone :^: ?

08 jan 2010 11:08

Koen, ben met je eens, naar mijn idee zijn er twee Porsche rijders...

1) Mensen die Porsche rijden omdat ze een petrol-head zijn en een Porsche-fiel zijn en kennis hebben van historie van Porsche e.d.
2) Mensen die gewoon (wat jij zegt) veel geld hebben en gewoon een Porsche kopen en voor hun is het "gewoon" een auto.

Mensen "1" groeten, mensen "2" weten het niet...

08 jan 2010 11:57

Volgens mij val ik onder categorie 1, maar ga niet naar elke vreemde in een Porsche zitten zwaaien, maak een uitzondering voor mensen met een 356.

Het is blijkbaar wat komkommer tijd, denk dat deze discussie al tig keren voorbij gekomen is.

08 jan 2010 12:13

Even wachten op degene die al deze eerdere discussies op gaat zoeken... :mrgreen: :wink:

09 jan 2010 14:22

Paulie schreef:Koen, ben met je eens, naar mijn idee zijn er twee Porsche rijders...

1) Mensen die Porsche rijden omdat ze een petrol-head zijn en een Porsche-fiel zijn en kennis hebben van historie van Porsche e.d.
2) Mensen die gewoon (wat jij zegt) veel geld hebben en gewoon een Porsche kopen en voor hun is het "gewoon" een auto.

Mensen "1" groeten, mensen "2" weten het niet...

Eens. Er zijn echter genoeg 997/996/boxster rijders die onder '1' vallen. Zoals ondergetekende.

09 jan 2010 14:35

ik denk zeker dat deze mensen er wel zijn, maar minder dan mensen die met een 993/964/3.2 enzo rijden die onder 1 vallen.

en de meeste mensen die het geld hebben kopen vaak een nieuwe of bijna nieuwe 996/997 en die kennen meestal niet de geschiedenis.

09 jan 2010 18:54

Rijders in een 997 willen wel zwaaien maar hebben vaak hun mobieltje aan het oor zodat ze en het niet zien :shock: en natuurlijk ook nog een hand nodig hebben om te sturen of... notities te maken :mrgreen:

Bytheway... je koopt geen Porsche omdat het zo'n makkelijke auto is dus, liefhebber (groot of klein) zijn we allemaal. :cheers:
Laatst bijgewerkt door chelsea op 09 jan 2010 20:10, in totaal 2 keer bewerkt.

09 jan 2010 19:54

-bassie- schreef:ik denk zeker dat deze mensen er wel zijn, maar minder dan mensen die met een 993/964/3.2 enzo rijden die onder 1 vallen.

en de meeste mensen die het geld hebben kopen vaak een nieuwe of bijna nieuwe 996/997 en die kennen meestal niet de geschiedenis.

Wat een veronderstellingen, ik ken zoveel gasten die hun laatste € 25.000 - € 30.000 uitgeven aan een gebakje van een Porsche, gewoon om te showen bij onze medemensen, maar in hun binnenste liever een nieuw golfje zou hebben, maar dat is wat minder koel.

Porsche heeft een van de trouwste klanten, een zeer groot deel van de 997 rijders zijn al aan hun 10de of meer Porsche toe.

Je kan geen mensen beoordelen aan hun uiterlijk, hun rijkdom of wat dan ook, pas als je ze leert kennen kan je een oordeel vellen. De rest zijn vooroordelen en zegt meer over de mensen die ze uitspreken of neerschrijven dan de persoon in kwestie zelf. :salut: :salut: :salut:

09 jan 2010 20:37

Euh.... Amen! :thumleft:

09 jan 2010 20:49

-- well said -- :salut:

10 jan 2010 15:40

Amen.

10 jan 2010 15:41

chelsea schreef:Rijders in een 997 willen wel zwaaien maar hebben vaak hun mobieltje aan het oor zodat ze en het niet zien :shock: en natuurlijk ook nog een hand nodig hebben om te sturen of... notities te maken :mrgreen:

In de meeste 997's zit een ingebouwde telefoon chelsea :ba:
Plaats een reactie