Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Panamera en Panamera 4

16 feb 2010 13:40

Porsche heeft vandaag bekend gemaakt dat op het autosalon van Bejing de Panamera en de Panamera 4 zullen voorgesteld worden.
Het gaat om een versie met een 3.6-l V6 met Direct Fuel Injection. De motor heeft 300 PK(220 kW) en een koppel van 400 Nm/295 lb-ft.
Uitgerust met de PDK en een Auto Start Stop systeem, verbruikt de wagen minder dan 10l/100 km.

In Duitsland zijn deze 2 nieuwe modellen in de Panamera lijn te verkrijgen vanaf mei 2010
Liebe zu Ihm

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Panamera en Panamera 4

16 feb 2010 13:52

Was natuurlijk al bekend dat deze gingen komen. Persoonlijk vind ik het wat jammer want juist de 400 pk sterke motor doet deze zware bolide alle wetten van de fysica verbleken. Kan me zomaar voorstellen dat de 100 pk minder de auto wat tam gaat maken.

16 feb 2010 14:08

De prestaties van een Panamera S zijn niet zo verschillend met zijn collega's van Audi, Mercedes of BMW, denk in deze huidige tijden dat de wetten van de fysica hier niet echt van onder de indruk zijn.

16 feb 2010 14:12

Kun je helemaal nagaan wat er met de nieuwe V6 over blijft :mrgreen:
Ik had de beeldspraak ook wat aangezet. Ben het met je eens dat een 760 of S8 zich ook zeker niet hoeven te schamen qua prestaties.

16 feb 2010 14:16

Ik vrees dat wanneer je de V6 begint aan te kleden dat het een hoog prijskaartje krijgt. De concurrentie lonkt dan idd...

16 feb 2010 22:11

Werd net op de a15 op hoge snelheid ingehaald door een Panamera. Al rijdend is dit wel een erg indrukwekkende verschijning. Van een 7serie of MBs raak ik niet onder de indruk, maar dit apparaat kan je echt niet missen, erg imposant. 8)

16 feb 2010 22:38

Over smaken valt inderdaad niet te twisten, blijf het een lelijk opgeblazen hok vinden, de voorkant gaat nog maar de achterkant en vooral dan het zijaanzicht vanaan de achterdeuren, laat me een beetje veel denken aan
Afbeelding

16 feb 2010 23:19

Zo'n draadje hadden we hier toch al :?:
Panamera is een reislimousine :arrow: zet die V6 maar voor de deur :!:

16 feb 2010 23:22

Hmm dan ga je het zwaar krijgen de komende jaren Paul. Ook de nieuwe KJN heeft de daklijn en achterkant van de Panamera meegekregen. 8)

Ik vind de Panamera zelf wel een boeiende auto alleen vanuit bepaalde hoeken is de achterkant niet echt mooi.
Maar inderdaad, smaken verschillen. Ik vind een 356 dan bijvoorbeeld ook een geweldige auto qua lijnen net als de eerste generatie 911.

17 feb 2010 0:22

Ik ga het niet zwaar krijgen, ben niet getrouwd met Porsche.

Als ik het niet mooi vind, koop ik het gewoon niet.

17 feb 2010 11:09

+1 Dat is de juiste insteek. Zo kijk ik er zelf ook naar. Vind Porsche een geweldig merk waar ik nog niet op uitgekeken ben maar er is nog zoveel meer moois te koop waar je minstens zoveel plezier aan kan beleven.

04 maart 2010 19:31

Vandaag was ik in een fabriek waar ik de net gemaakte dashboards voor de panamera opgestapeld heb zien liggen.................. wist u dat deze van titanium gemaakt werden :shock: Net op het moment dat ik stond te kijken kwam de directie langs die een rondleiding gaf en hoorde nog net: dit is voor de nieuwste Porsche :pale: ziet er niet uit zo'n dashboard :mrgreen:
Plaats een reactie