Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

997 GT3 in talloze stukken na ongeval

15 maart 2010 14:39

Zie hier de trieste gevolgen van een ongeluk met een 997 GT3 in Frankrijk tijdens een touristische rally ....Verder commentaar overbodig lijkt mij.

http://limousin-poitou-charentes.france ... let=videos

http://limousin-poitou-charentes.france ... 79230.html

Re: 997 GT3 in talloze stukken na ongeval

15 maart 2010 15:10

Ontzettend heftig zeg! Ik versta geen frans, maar de beelden spreken wel voor zich... :pale:

15 maart 2010 15:32

Daar is ech nie veel meer van over...

15 maart 2010 15:43

Oei,daar zat geen kooi in zo te zien,die hebben laag gevlogen.................

15 maart 2010 15:44

2 personen van 35 jaar oud zijn overleden. Motor lag 50 meter verder. Versnellingsbak lag ook ergens ver van de auto. Het was op en rechte weg met flink wat bomen langs de weg waar ze waarschijnlijk hard hebben gerereden.Wat een drama.

15 maart 2010 15:46

Zo daar blijft toch weinig van over zeg :oops:

Je zag vroeger wel eens een aanrijding van een Citroen ID en dan lag alle onderdelen in het rond, maar dit doet er niet veel voor onder :idea:

15 maart 2010 16:42

Die GT3 is verschrikkelijk jammer maar die twee doden is echt om de rillingen van te krijgen.

Wat een klapper is dat geweest. Als je ziet op welke hoogte die boom zo te zien is geraakt.... :pale:

15 maart 2010 16:44

bah morbide draadje. lijkenpikkerij.

15 maart 2010 16:49

Ach, het betreft Porsche en het drukt ons weer eens duidelijk met de neus op de feiten wat de risico's kunnen zijn van zo hard rijden in een auto die dat kan. Zo lang niemand hier posts gaat plaatsen van 'eigen schuld' en 'jammer van die GT3' laat ik het nog even zo.

15 maart 2010 16:55

wolf schreef:bah morbide draadje. lijkenpikkerij.

Zie het eerder als een waarschuwing, "onderschat hem niet" :oops:

15 maart 2010 18:54

Ik heb ook liever alleen topics over mensen die hun eerste droomporsche kopen. Maar om daarom nou de ogen te sluiten voor de realiteit?

15 maart 2010 20:39

Inderdaad, bijna naïef om alleen de leuke kant van onze snelle bolides te laten zien.

15 maart 2010 20:45

Het is maar waar je je aandacht op wil richten. Als je je slechts wil richten op positieve dingen, dan hoeft dat helemaal niet naïef te zijn... Het is pas naïef als je denkt dat jou niets kan gebeuren in je snelle Porsche. Maar daarvoor hoef je topics zoals deze niet te lezen, dat kun je met gezond verstand ook beredeneren.

15 maart 2010 20:47

+1 Gert

Heftig, but truth :cry: :cry:

15 maart 2010 21:05

Ik heb het nog niet bekeken - maar zolang het alleen blik en plastic is ... en geen ledematen of witte lakentjes zijn - mag het van mij blijven staan ...

15 maart 2010 22:12

Ik vind dat dit hier ook getoond moet worden, het is helaas een gevaar dat op de loer ligt bij het autorijden (zeker met hoge snelheid). Er kan niet genoeg gewaarschuwd worden en dit is een indrukwekkende manier om dat te doen.
Ik zie niet in waarom dit lijkenpikkerij zou zijn.

15 maart 2010 22:16

omdat ik 3 man zie weglopen met een band :scratch:
nee hoor zondergekheid zo raak je wel weer even wakker :shock:

15 maart 2010 22:46

Dit soort berichten kunnen geen kwaad. Wordt je weer eens met beide voeten op de grond gezet.

Ik reed vorige week ook weer eens iets te enthousiast tussen de wielanden en bomen door hier en toen kwam ik langs een dikke boom met veel bloemen en twee somber kijkende jonge gastjes erbij. De dag ervoor was daar een jongen van 20 jaar verongelukt. Ik heb toen toch maar weer de rechtervoet opgetild en ben netjes de aanbevolen 60 km/u gaan rijden.

Een Porsche mag dan een geweldige wagen zijn maar een boom van 40cm kun je niet verslaan.

15 maart 2010 23:08

André schreef:Oei,daar zat geen kooi in zo te zien,die hebben laag gevlogen.................

Als je de beelden iets verder bekijkt zie je dat het een nog al heuvelige weg is, de GT3 is dus airborne gegaan en zo tegen die boom gevlogen.
Verschrikkelijk voor de inzittende :cry:

16 maart 2010 0:25

mivali schreef:tijdens een touristische rally

Op slicks?

Anyway: triest blijft het.

16 maart 2010 0:38

Enorm tragisch dat er 2 jonge mensen zijn omgekomen maar het drukt mij met de neus op de keiharde feiten dus wat mij betreft blijft dit draadje gewoon staan!
Geen brancards met mensen erop gezien, dus lijkenpikkerij vind ik te ver gezocht, alleen de (stukken) auto en dat zorgt er bij mij iig voor dat ik zelf toch wat voorzichtiger met al het vermogen omspring, dit lijkt me echt een serieus hoge snelheid klapper geweest te zijn.

Zo af en toe op de autobahn met dit in het achterhoofd zorgt er bij mij dus voor dat ik het gevaar heeeeel visueel in m'n achthoofd heb en dus nog alerter en wellicht wat voorzichtiger ben als ik me weer eens uitleef met 200+ :shock:

Kruiken...water....

16 maart 2010 0:51

Er werd meegedaan aan de Rallye de Paris. Denk dat auto idd letterlijk is gelanceerd! Moet je wel hard gaan!

16 maart 2010 2:28

Maak je geen zorgen. Als er ledematen of witte lakens te zien waren geweest, was ik de eerste geweest die dit topic geveegd had.

16 maart 2010 10:59

Maarten schreef:Op slicks?

Er werden ook proeven op racecircuits verreden. (ook Le Mans) Blijkbaar werden de banden tussen de "proeven" door niet altijd gewisseld.

16 maart 2010 11:26

arenarood schreef:Er werd meegedaan aan de Rallye de Paris.

.. daar zijn ook mooie plaatjes van :arrow:

Afbeelding
Plaats een reactie