Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Dronken chauffeur ramt Porsche op A76

25 maart 2010 10:27

Een dronken chauffeur van een bestelbus afkomstig uit Stein (Lb) heeft dinsdagavond omstreeks twintig over acht op de A-76 ter hoogte van Nuth een aanrijding veroorzaakt door tegen een voor hem rijdende Porsche te rijden. De 52-jarige uit Lanaken (B) afkomstige bestuurster van de Porsche verloor hierdoor de macht over het stuur en schoof tegen de vangrail en vervolgens naar de rechter weghelft waar ze tegen een vrachtauto reed.

:shock:

http://www.limburgsecourant.nl/nieuws/a ... p-a76.html
Laatst bijgewerkt door Diablo op 25 maart 2010 11:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Dronken chauffeur ramt Porsche op A76

25 maart 2010 10:47

Was ie jaloers?

25 maart 2010 11:02

Ik peins da !! wel erg , maak zoiets mee man :shock:

25 maart 2010 12:18

Je zal het maar meemaken. En dan de ellende om je schade verhaald te krijgen :pale:

25 maart 2010 12:28

Dat carnaval is zo langzamerhand toch wel voorbij zou je denken :drunken: :bang:

27 maart 2010 10:22

zijn rijbewijs is ingevorderd :bang: joh dat meen je niet, dat ze m niet gewoon zelf naar huis hebben laten rijden zeg :scratch:
Alcohol in het verkeerd, ergste wat je kan doen in het verkeer vind ik. :evil:

27 maart 2010 15:09

Typisch weer zo'n 'white-van-man'. Had zeker ook een petje op.

28 maart 2010 1:45

Een dronken chauffeur van een bestelbus afkomstig uit Stein (Lb) heeft dinsdagavond omstreeks twintig over acht op de A-76 ter hoogte van Nuth een aanrijding veroorzaakt door tegen een voor hem rijdende Porsche te rijden

In het overige deel van Nederland noemen we dat tien voor half negen, maar dat terzijde.

De dronken bestuurder wilde waarschijnlijk de twee Porsches inhalen door er tussendoor te gaan. Iemand trouwens nog Ingrid911 gezien de laatste tijd? :scratch:

28 maart 2010 3:26

Een dronken chauffeur van een bestelbus afkomstig uit Stein (Lb) heeft dinsdagavond omstreeks twintig over acht op de A-76 ter hoogte van Nuth een aanrijding veroorzaakt door tegen een voor hem rijdende Porsche te rijden.

Ik was het niet!!!!!!!

turbocruiser schreef:Typisch weer zo'n 'white-van-man'. Had zeker ook een petje op.

Waar slaat deze opmerking weer op, rij zelf eens in zo en ding . Dan weet je waarom er zo mee gereden wordt.
Met mijn prive bus zal je niet zo gauw problemen hebben , die haalt de 170 wel , maar dat k*t ding van het werk is een ander verhaal. Die heeft maar 68PK , als je dan eindelijk snelheid kan maken ga je echt niet naar rechts om een snellere voor te laten gaan. Anders kom je nooit achter de vrachtauto`s vandaan.

28 maart 2010 4:18

Zo is dat . Lekker links blijven rijden en vooral niet aan de kant gaan met je bus. Wat zal ik blij zijn als ze die bedrijfsbusjes eindelijk voorzien van snelheidsbegrenzers. Ik verbaas me er soms over hoe hard die dingen voorbij scheuren en dan zitten er nog tussen die een volle aanhanger erachter hebben hangen. Onverantwoord gedrag.

30 maart 2010 10:32

ralf996 schreef:Alcohol in het verkeerd

Leuke typo :lol:

30 maart 2010 10:45

dannyl schreef:

Waar slaat deze opmerking weer op, rij zelf eens in zo en ding . Dan weet je waarom er zo mee gereden wordt.
Met mijn prive bus zal je niet zo gauw problemen hebben , die haalt de 170 wel , maar dat k*t ding van het werk is een ander verhaal. Die heeft maar 68PK , als je dan eindelijk snelheid kan maken ga je echt niet naar rechts om een snellere voor te laten gaan. Anders kom je nooit achter de vrachtauto`s vandaan.

Dus jij gaat bepalen hoe hard er door anderen gereden mag worden. Omdat jij niet achter die vrachtwagen wil blijven moeten wij maar achter jou blijven?

30 maart 2010 17:09

als ik zelf aan het optrekken ben om de 120 te halen wel ja !!!!!

30 maart 2010 17:17

:popcorn:

31 maart 2010 8:42

Ik snap het niet, je mag er dan toch ook rechts voorbij :?:
Plaats een reactie