Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
01 apr 2010 9:15
Ik deel het niet graag mee ,
maar jongens wat een klap !!
http://www.autogespot.com/nl/item/7317/ ... obaan.htmlgr Diablo
01 apr 2010 9:25
Wow, dat ziet er heftig uit. Kan me ook niet voorstellen dat je daar nog levend uitkomt. Kijk er niet graag naar, maar het houdt je wel verstandig...
01 apr 2010 9:40
Is ook mijn mening ,
Jongens laten we het rustig houden (soms)
01 apr 2010 10:05
Ik snap dat je er niets verkeerds mee bedoeld, maar van mij hoeft dit niet...
01 apr 2010 10:53
Is realiteit Marino,
ik denk dat dit voor niemand hoeft ,
is maar om te zeggen hoe voorzichtig wij moeten zijn met ons laagvliegers !!
01 apr 2010 10:56
Ben hier afgelopen dinsdag langs gekomen ongeveer een uur nadat het gebeurd was. Wat een chaos en ellende, en niet makkelijk van het netvlies af te krijgen.
Vind de stelling dat dit maar aangeeft hoe voorzichtig we moeten zijn een beetje een zwak excuus. Iedereen weet wat er gebeurd als je met forse snelheden een crash maakt. De pers is bij dit ongeval niet voor niets weggestuurd.
Laatst bijgewerkt door
maurice op 01 apr 2010 10:59, in totaal 1 keer bewerkt.
01 apr 2010 10:57
Zeer triestig voorval, helaas is het voor de bestuurder en passieger niet goed afgelopen...
Maar ik denk dat we allemaal wel slim genoeg zijn (of niet?) om te weten wat kan en wat niet kan.
Veel sterkte aan familie & vrienden.
01 apr 2010 11:14
Wow... Wat een verschrikkelijke klap!
Heel triest, met name nu er doden te betreuren vallen.
Gezien de schadeomvang en impact moet een en ander inderdaad met een aanzienlijke snelheid gebeurd zijn. Als ik me goed herinner wordt daar ter plaatse aan de weg gewerkt. Dat er een pylon op het dak van de Porsche ligt, duidt daar ook op. Hoge snelheden en wegwerkzaamheden zijn sowieso geen goede combi...
Ik weet -echter- natuurlijk niet wat de exacte oorzaak van de crash is geweest.
01 apr 2010 11:19
bwek, wat een beelden.
Word ik toch even niet goed van.
01 apr 2010 11:58
Hoe sterk moet je dan wel niet in je schoenen staan als hulpverlener... Verschrikkelijk tragisch en groot respect voor de hulpverleners!
01 apr 2010 12:37
Heren Mods ,
ik zie dat sommige Forummers hiermee problemen hebben , mag van mijn part een slotje op
01 apr 2010 13:03
Pagani Zonda aan gruzelementen tijdens een testrit. Chauf is ongedeerd:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13937/Zware-crash-test-Pagani-C9
01 apr 2010 18:13
Tja, ik denk toch: hij kiest met z'n rechtervoet voor die snelheid. Het belangrijkste is dat ie geen andere weggebruikers heeft meegenomen...
01 apr 2010 18:16
mmm, ik kijk daar toch iets anders tegenaan...
01 apr 2010 18:33
tejing die ligt letterlijk en figuurlijk onder de groene zoden zeg maar
01 apr 2010 18:41
Volgens zwager in Duitsland wilde hij de afslag nemen, maar door te hoge snelheid gemist.
Wil je volgens mij als hulpverlener niet meemaken, maar denk dat ze dit in Duitsland wel meer tegen komen.
01 apr 2010 18:54
alles went, kan ik je vertellen.
01 apr 2010 19:14
sebastian schreef:Tja, ik denk toch: hij kiest met z'n rechtervoet voor die snelheid. Het belangrijkste is dat ie geen andere weggebruikers heeft meegenomen...
Wel een hele zware straf dan voor een onbezonnen moment. Verschrikkelijk voor de slachtoffers en nabestaanden.
Grtz. Boxi
02 apr 2010 0:41
Afritten in Duitsland zijn vaak nog een graadje erger dan de beroerdste hier. Ik heb zelfs met behoorlijk lage snelheden al 'O scheisse-erlebnisse' gehad.
Ik probeer me te verplaatsen in de fotograaf die dit hele gebeuren heeft vastgelegd. 'Ramptoerist' is het enige wat in me opkomt.
02 apr 2010 9:01
Denk zelf nog wat verder, je hebt best kans dat er maatregelen door de overheid worden genomen door dit soort ongevallen
Een snelheid of pk beperking voor dit soort auto's, als je ziet die wedloop met Mercedes en BMW dat zal een keer stoppen.
Mocht vorig jaar een testrit maken met een vrij verse 997 GT3 en schrok ervan wat een stappen zo'n ding nam
Moet er niet aan denken dat mijn zoon hem ff mee zou nemen
02 apr 2010 9:22
Klopt inderdaad. De afgelopen dagen is de discussie binnen de Duitse overheid weer fiks opgelaaid over de max snelheid op de Autobahn naar aanleiding van een aantal ernstige dodelijke ongevallen.
02 apr 2010 13:04
Als je door te hoge snelheid uit de bocht vliegt of anderszins een eenzijdig ongeluk veroorzaakt en vervolgens om het leven komt, heb je gewoon niet goed nagedacht. Dat is het risico van te hard rijden (met de nadruk op "te"). Hoge rendementen gaan gepaard met hoge risico's. Hoge snelheden kunnen leiden tot de dood.
02 apr 2010 13:09
molen934 schreef:Denk zelf nog wat verder, je hebt best kans dat er maatregelen door de overheid worden genomen door dit soort ongevallen
Mensen kiezen zelf voor dit soort hoge snelheden. Dat moet je niet willen beperken als overheid. Laat mensen vrij om hun leven en dood zo in te richten als ze zelf willen. Als hoge snelheden levensgevaarlijk worden, met grote risico's voor andere weggebruikers, dan zou je iets kunnen reguleren als overheid. Maar zelf heb ik me op de Duitse Autobahn nog nooit onveilig gevoeld door andere snelrijdende auto's. Integendeel, ik ben erg blij met de vrijheid en eigen verantwoordelijkheid die de Duitse wetgever aan automobilisten geeft.
02 apr 2010 15:02
Weet je wat het kost voor de staat als iemand zo van de weg vliegt? Ik kan me goed voorstellen dat de overheid hier een eind aan wil maken. Al die hulpverleners hadden intussen ook andere mensen kunnen helpen die niet hun eigen ongeluk veroorzaakt hadden. Daarnaast kan ik me goed voorstellen dat er ook heel veel onschuldigen door het gedrag van snelheidsduivels bij ongelukken betrokken raken. Ik vind jouw visie (Piet) een beetje kort door de bocht.
02 apr 2010 15:53
Piet schreef:molen934 schreef:Denk zelf nog wat verder, je hebt best kans dat er maatregelen door de overheid worden genomen door dit soort ongevallen
Mensen kiezen zelf voor dit soort hoge snelheden. Dat moet je niet willen beperken als overheid. Laat mensen vrij om hun leven en dood zo in te richten als ze zelf willen. Als hoge snelheden levensgevaarlijk worden, met grote risico's voor andere weggebruikers, dan zou je iets kunnen reguleren als overheid. Maar zelf heb ik me op de Duitse Autobahn nog nooit onveilig gevoeld door andere snelrijdende auto's. Integendeel, ik ben erg blij met de vrijheid en eigen verantwoordelijkheid die de Duitse wetgever aan automobilisten geeft.
Ten dele met je eens Piet, werd op de Duitse autobahn regelmatig ingehaald door zéér snelle busjes
Nou je kon er op wachten dat daar snelheidsbeperking op zou komen
Maar luister dit is niet mijn wens lang leve de vrijheid, maar met die ongelukken kan je daar op wachten