Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche Blueprints

08 jun 2011 13:48

Weet niet of deze link : http://www.carblueprints.info/eng/marks/porsche al een keer hier voorbij is gekomen, maar ik vind hem wel interessant :cheers: Alle blueprints van Porsche auto's.

Re: Porsche Blueprints

08 jun 2011 14:05

Op de 964 C2 na dan.

08 jun 2011 14:30

OK, het leken me er zoveel dat ik dacht dat de database compleet was, sorry..

Even wat anders, ik kom onderaan de lijst deze auto tegen http://www.carblueprints.info/eng/prints/porsche/porsche-wanderer-reutter, de 1947 Porsche Wanderer-Reutter Coupe, ik kan er echter niet zo snel iets over vinden op internet.

Weet iemand wat meer over deze auto?

08 jun 2011 15:01

outletvalve schreef:OK, het leken me er zoveel dat ik dacht dat de database compleet was, sorry.

Zo bedoelde ik het niet hoor. Tenslotte kan jij er ook niets aan doen dat de Blueprints van de mooiste Porsche ooit er niet bij staan. :mrgreen:

08 jun 2011 17:16

Franz schreef:Op de 964 C2 na dan.

Afbeelding

Wat staat daar achterop dan? :mrgreen:

08 jun 2011 17:46

Op de spoiler bedoel je... :roll:

08 jun 2011 17:52

Ja, daar staat carrera 2

08 jun 2011 19:05

heeft imho weinig met echte"blueprints" te maken.

08 jun 2011 19:09

Ik vind dit soort blueprints cool...

Afbeelding Afbeelding

09 jun 2011 9:41

Nog een paar:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Vind zelf 'see through' tekeningen ook altijd erg vet om te zien: :shock:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

09 jun 2011 13:01

kan het zo snel niet vinden maar we hebben hier ooit een topic gehad met alleen maar van die afbeeldingen met opengewerkte Porsches. Idd erg gaaf 8)

09 jun 2011 13:43

Is er eigenlijk een computerprogramma waarmee je een oude tekening verder kan digitaliseren?
Ik heb nog een oude tekening van een Rometsch/ Porsche racer liggen waar ik 4 spantuitslagen bij heb. Graag zou ik op meerdere punten van de body nog spantuitslagen hebben omdat dit waarschijnlijk mijn volgende project wordt nadat ik de Formule Vee klaar heb.
Iemand die dit kan?
Plaats een reactie