Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
20 jun 2011 18:31
Van
naar
in pak m beet 1 seconde (en wat brand).
Slachtoffer is Jackass bekende Ryan Dunn (en nog een nader te identificeren persoon)
VERMOEDELIJKE oorzaak: alcohol
Plaatjes ff gelinkt van
http://jalopnik.com/5813585/jackass-sta ... r-accident
20 jun 2011 19:16
Triest.
20 jun 2011 19:44
ja, mogelijk voor de bijrijder.
als de bestuurder zo zat was als lijkt, geen traan van mij
20 jun 2011 20:10
en tranen vd porsche dan paul
20 jun 2011 20:36
Paul II schreef:als de bestuurder zo zat was als lijkt, geen traan van mij
Van mij ook geen traan, ken de beste man niet. Vind 34 dan wel weer te vroeg om te sterven, voor wie dan ook.
Quote uit het politierapport, ook lekker vaag omschreven;
'speed may have been a contributing factor to the accident'
20 jun 2011 21:13
34 is veel te jong en Dunn was cool. Met veel plezier naar de gekke capriolen bij Jack-Ass gekeken.
Stom
maar toch ook erg jammer.
20 jun 2011 21:15
Pff klapper met GT3 RS 4.0
http://bit.ly/mmuyDW
20 jun 2011 21:31
vind het jammer voor de auto...... drank op en rijden is not done....
20 jun 2011 21:51
Door al die stunts denken ze dat ze onsterfelijk zijn en overal mee weg kunnen komen.
Soms dus niet. En zo'n GT3 is iets anders dan een supermarkt wagentje.
Blijft een naar bericht, helemaal voor de direct betrokkenen.
20 jun 2011 21:56
is de postmortem alcoholtest al openbaar?
21 jun 2011 10:32
Grapjes over dodelijk verongelukken vind ik niet heel grappig.
21 jun 2011 10:36
Als het een grap blijkt te zijn dan vind ik dat het dan maar echt een keer moet gebeuren.
Wat een Wanker
21 jun 2011 11:01
Volgens mij is het geen hoax, maar ok.
21 jun 2011 16:46
Volgens alle serieuze kranten is hij echt dood.
21 jun 2011 18:28
MellyPorsche schreef:Een quote is eenvoudig te bedenken
21 jun 2011 18:43
Ewout schreef:Volgens alle serieuze kranten is hij echt dood.
niet alleen kranten ...
21 jun 2011 20:01
Ewout schreef:MellyPorsche schreef:Een quote is eenvoudig te bedenken
Joh
23 jun 2011 8:31
Televaag schreef:Ryan had te veel gedronken
AMSTERDAM - Ryan Dunn had te veel alchohol gedronken op de avond van zijn fatale ongeluk. De Jackass-ster had twee keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed.
De autopsie op het lichaam van Ryan Dunn heeft uitgewezen dat de Jackass-ster twee keer de toegestane hoeveelheid alcohol had gedronken voordat hij de auto instapte en crashte. Dat meldt persbureau AP.
In Ryan's bloed werd een promillage van 0.196 gemeten, terwijl in Pennsylvania 0.08 is toegestaan. Er zijn geen sporen van overmatig drugsgebruik gevonden.
Ook heeft de politie laten weten dat hij 200 kilometer per uur reed op een weg waar een maximum snelheid geldt van 90 kilometer per uur. Ryan verloor de macht over het stuur van zijn Porsche, waardoor de auto tegen de vangrail botste en in brand vloog.
Een medewerker van de bar waar Ryan uren voor het ongeluk met vrienden een drankje dronk, laat weten dat Ryan geen beschonken indruk maakte. "Hij sprak duidelijk en liep recht. Als het rapport klopt, dan ben ik erg in shock. We waren er allemaal zeker van dat hij niet teveel had gedronken."
Hij had dus niet echt veel gedronken in NL is het toegestane promillage 0.5 en voor een beginnende bestuurde 0.2. Dat ze toevallig een erg scherpe wet geving hebben in Pennsylvania maakt deze kop in mijn ogen geheel onterecht.
Ben zelf trouwens wel van mening dat op het moment je in de auto stapt het 0 moet zijn, maar daar zijn het veel mensen niet met me eens. Zeker als ik zie hoeveel mensen er nog in de auto stappen als ze een paar glaasjes gedronken hebben of als ze er zelfs heel veel gedronken hebben.
23 jun 2011 8:44
MY00 schreef: Ben zelf trouwens wel van mening dat op het moment je in de auto stapt het 0 moet zijn.
Eens, maar NUL is niet haalbaar omdat het menselijk lichaam (b)lijkbaar zelf alcohol aan maakt
23 jun 2011 8:54
in de Belgische pers staat te lezen dat hij 1,96 promille had ipv de toegestane 0,8 ...