Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
25 jun 2011 20:28
Ben vandaag naar de opening geweest van Elfer (
http://www.elfer.nl), die jongens laten een goede eerst indruk achter.
Pand netjes op orde en een mooie selectie aan autos. Oa. het zusje van mijn targa stond er, weliswaar, op hele foute wielen, maar altijd leuk om een bijna identieke van jezelf te zien
25 jun 2011 22:15
Ziet er netjes uit. Zag de uitnodiging via linkedin. Maar vanwege de regen de p toch maar binnen laten staan
25 jun 2011 22:26
Mooi pand, mooie inrichting, mooie auto's. Kwalitatief zeer hoogwaardig. Goede sfeer, je blijft er graag 'plakken' onder het genot van nu eens echt goede koffie. Goede move van een aantal Porsche enthousiasten!
25 jun 2011 22:33
Wat een prijs voor de 993 turbo
€ 82.500
25 jun 2011 22:40
Wel veel Amerikaans spul he? Mooie site trouwens!
25 jun 2011 23:22
arenarood schreef:Wat een prijs voor de 993 turbo
€ 82.500
Ach, daar zit toch altijd wat rek in. Het is wel een heel erg mooi exemplaar. Relatief weinig km's, goede kleur lak/interieur zwart/zwart. Veel aan gedaan, complete historie, daar rijd je zo mee weg. Is ook wat waard!
25 jun 2011 23:55
mooi initiatief... en in de buurt.
de prijzen zijn wel wat ambitieus inderdaad
26 jun 2011 0:45
Cuprohr schreef:Veel aan gedaan, complete historie, daar rijd je zo mee weg. Is ook wat waard!
Voor 20+k minder weet ik er ook een,waar je zo mee wegrijdt
26 jun 2011 9:10
Tsja, ik denk toch dat de factor "courantheid" om de hoek komt kijken.......
26 jun 2011 10:08
Lijkt me ook beetje aan de prijs, gelukkig staan er ook meer betaalbare
26 jun 2011 13:35
Van harte voor de heren openers! Lijkt me een droom die waarheid wordt!
27 jun 2011 9:35
Had ook een uitnodiging ontvangen van Victor (ex Motron) maar kon er jammer genoeg niet bij zijn ivm rotarally Houten. Ga zeker binnenkort koffie drinken.
27 jun 2011 22:37
HJDB3.2 schreef:Had ook een uitnodiging ontvangen van Victor (ex Motron) maar kon er jammer genoeg niet bij zijn ivm rotarally Houten. Ga zeker binnenkort koffie drinken.
Grijze 964? Dan heb ik je gezien op het Oude Dorp waar ik mijn optiekzaak heb!
28 jun 2011 9:22
Sjeezerrr schreef:de prijzen zijn wel wat ambitieus inderdaad
understatement of the year
nu al
29 jun 2011 15:41
fins schreef:Grijze 964? Dan heb ik je gezien op het Oude Dorp waar ik mijn optiekzaak heb!
Ja donkergrijs. It's a small world...
29 jun 2011 23:10
Zag er mooi uit! En klonk heerlijk!
07 jul 2011 10:23
Mooi pand, mooie auto's, alleen op mail reageren lijken ze (nog) niet te kunnen.
Ik heb een week geleden een mail gestuurd, maar (nog) geen antwoord gekregen.
07 jul 2011 10:29
Dit is idd niet echt goed. Indien ik zo'n zaak zou hebben en net open, zou er binnen 2 uur gereageerd moeten worden.
Hebben er al eens een hele discussie overgehad, maar dit zou je niet verwachten.
07 jul 2011 13:49
Ik weet dat ik ook kan bellen. Maar als je de optie hebt om contact met ze te krijgen via de mail, verwacht je hier ook antwoord op te krijgen.
07 jul 2011 18:18
ach, nieuw bedrijf. kan ook wel gezeik hebben met provider, bekabeling, glasvezelboer etc. Kom er net achter dat de hele middag mijn (zakelijke) site er al uit ligt en de mail ook niet aankomt. Dus mijn klanten krijgen de hele middag al onbestelbare emails retour. Kan gebeuren. als je net een nieuw bedrijf hebt kan het nog wel eventjes duren voor het je opvalt dat je geen email binnenkrijgt. Box zal de eerste dagen nog niet volstromen. Zou dus idd even bellen. Misschien vertel je ze wel wat nieuws en weten ze niet eens dat de email eruit ligt....
07 jul 2011 20:09
Vervelend dat we nog niet toegekomen zijn aan je mailtje van 1 juli. We hebben het nogal druk in deze beginfase van het bedrijf, maar zullen je zeker een antwoord sturen. En beter nog, kom een keer langs in Arnhem met je nieuwe aanwinst voor een goeie kop koffie en om een blik te werpen in ons aanbod Porsche boeken!
07 jul 2011 20:16
GoosePat schreef:Mooi pand, mooie auto's, alleen op mail reageren lijken ze (nog) niet te kunnen.
Ik heb een week geleden een mail gestuurd, maar (nog) geen antwoord gekregen.
Ze hebben allemaal geen gepensioneerde vader achter de bureau zitten als startend ondernemer.
Maar goed, de toelichting heeft hij zelf al gegeven.
07 jul 2011 20:22
netjes dat ze dit forum in de gaten houden en ook reageren. Maar 'druk' is wel een heel slecht argument en is iets wat ik naar mijn klanten NOOIT gebruik want eigenlijk zeg je dan dat je het te druk hebt om je bezig te houden met je klanten???......
de klant is je boterham, hoe druk het ook is. In de opstartfase van een bedrijf maakt dat juist het verschil tussen succes op lange termijn of falen. mijn mening: totaal verkeerd argument en zegt voor mij veel over hoe een bedrijf naar zijn klanten kijkt
07 jul 2011 20:29
Is inderdaad waar wat je schrijft (te druk als verkeerde term) maar vergeet een ding niet, als je pas een zaak opstart is het soms bijna onmogelijk om nog te werken als je alle telefoons en mails wilt beantwoorden.
De financiële middel zijn er dan ook soms nog niet om daarvoor iemand aan te stellen, daarom heb ik dat voor onze zoon voor mijn rekening genomen.
En er moet toch echt geld in de lade komen wil je in deze tijden overleven.
07 jul 2011 20:40
helemaal eens en daarom heb jij het voor je zoon gedaan, dus hebben jullie daar een hele goede (tijdelijke) oplossing voor bedacht. DAT noem ik nou klantgericht denken!
Mss wel een tip voor Elfer